*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

برف...عجیبا غریبا!!

این مدت خیلی جاها برف اومده انگار و منم که تا به حال برف ندیدم با حسرت تصاویر خوشکل تلویزیون و دنبال می کنم...یعنی وقتی مناظر برفی تی وی رو می بینم همه ش آه می کشم و به روح و روان کسی که اولین بار این شهر رو تو این منطقه از کشور بنا نهاد یه بد و بیراهی نثار می کنم!!(این یه شوخی بود و شما جدیش نگیرید آخه پشت سر مرده که نباید بد گفت!)

البته امسال هم به غیر از یکی دوباری که اونم خدا رو شکر در حد یه زمین خیس شدن بود بارون نبارید و ما فقط از زمستون سرماش نصیبمون شد و بس...دیگه مجبوریم یه جوری خودمون و قانع کنیم تا لااقل حسرت به دل از دنیا نریم!!

کلا زمونه ما رو قانع بار آورده!! می بینید تو رو خدا؟

...

امروز سر کلاس ورزشی برگشته می گه شما دو جلسه غیبت داشتی و من با دهان باز موندم که چه زمانی غیبت داشتم و خودم خبر نداشتم؟! تازه وقتی بهش می گم من همه جلسات و اومدم می گه نه من یادمه یکی دو جلسه ای نبودی!! خلاصه از من اصرار و از اون انکار...جالبیش اینجاست که غیبتم و هم تو دفتر زده!! حالا جالبترش اینجاست که من نمی دونم چه وقت این دفتر حضور و غیاب و پر کرده که من متوجه نشدم!!لااقل باید صدا می زد واسه حضور و غیاب! حالا جالب ترترش اینجاست که این خانوم غیبت من و همون جلسه دوم به بعد زده نمی دونم با وجود این همه تازه وارد چه جوری اسم من تو ذهن خلاقش مونده!! خلاصه هنوز در عجبم!ای بابا یکی به این خانومه حالی کنه من همه جلسات و حضور داشتم!!کلا یه بلورین منضبطی هستم من که بیا و ببین!الان کاملا مشخص شد می خوام از خودم تعریف کنم؟!

نظرات 16 + ارسال نظر
گلابتون بانو یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:34 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

آره خوب زمستون بی برف و بارون هیچ جذابیتی نداره!

حالا چه کلاس ورزشی می ری؟!

لااقل بارون خوب بیاد حله برام...
بدمینتون...اینقدر کیف داره که نگو...یه خورده دلتو آب کنم گلا تو که نمی تونی بری

روزای من یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:28

ایشالا که برف میاد اونجا
خدایش برف نباریدن توی شهر
هرکدوممون حسرت خوردن دارن

اینجا کلا شهر برف گیری نیست!
حسرت نمی خورم فقط دلم می خواد...

دختری بنام اُمید! یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 http://123zendegi.persianblog.ir

خب ما شما رو دعوت میکنیم تشریف بیاری شهرمون و برف ببینی
البته به خاطر تغییرات آب و هوایی که تو این چندسال بوجود اومده اینجا هم خیلی کم برف میاد، سال پیش اصلا نیومد ، اما خداروشکر امسال اومد، الانم برفای ریز میباره که شاید تا عصر کولاک بشه حتی، من عاااااااااااااااااااااشق برفم
میخوای بیام غیبت هاتو موجه کنم؟

ممنونم از لطفت...راه دوره خواهر امید جان...شیراز نزدیکتره...کاش می شد لااقل اونجا برم!

رزماری یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:21

چه بلورین قانع و از خود تعریف کنی هستی شما

بعله دیگه...من خودم باید از خودم تعریف کنم

هیام یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 14:52 http://vadieeshg.blogfa.com/

پاییز هم میگذرد

زمستان می اید

او هم با همه ای سپیدی اش می رود

بهار می اید

بهاری که منتظر ان هستیم

بهاری زیبا...

شادی دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:03 http://shadi2022.persianblog.ir/

اصصصصصصصصصصصصصصصصلا برف یه چیزدیگه اس

آره والا...من که تا به حال ندیدم ولی مشخصه خیلی باحاله...

مرم سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:19

سلام بلورین جونم. خوبی ؟
دیروز اینجا اولین برف اومد و ما رو کلی سر ذوق آورد. امیدوارم اونجا هم برف بیادددددددددددددددددد

سلام عزیزم...مرسی خوبم...
خیلی عالی...شما برف داشته باشید سرافرازی ماست...ایشالا زمستون خوبی هم داشته باشید...اینجا بارون اومد یه خورده...

صبا سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 13:29

مربی ورزش منم کلا یادش رفته بود برام نمره عملی بذاره :|

اونوقت چکار کردی؟ راستی مگه درس می خونی؟

گلی سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 20:31

شکر خدا این چند روز شیراز بعد هرگزی برف خوبی بارید ما هنوز کلی برف توی حیاطمون داریم
انشالله اونجا هم اومده باشه

خیلی عالیه...خوش به حالتون...
نه بابا اینجا فقط یه ریزه بارون اومد...

لیلا چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 23:53 http://chatrerangi.blogsky.com/

حالا خودمونیم و کسی اینجا نیست راستشو بگو غیبت کردی نه؟؟؟؟


نه بابا غیبت نکردم...من خیلی منظمم

گیسو جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:30

شمارشو بده من باهاش حرف بزنم

آره والا...حالا خوبه همپچن غیبته هم مهم نیست!! البته خوبیش اینه که غیبت هم نکردم!

صبا شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 19:44

کجایی بلورین؟ خبری ازت نیست ها؟ خوبی؟

اره خوبم مرسی...یه مدت نتونستم بیام این طرفا

شاذه شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:27

اینجا بعد از سالها برف سنگینی بارید. سرررررردههههه

به به خوش به سعادتتون...

Topoli یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:09

این سری دوم هم که تو شیراز برف اومد اونجا برف نیومد ؟؟

نه بابا اینجاها برف بیا نیست که نیست! بارون هم به زور یه ریزه اومد...

مراری یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:40 http://mi-myhusband.blogfa.com

مراری سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:28 http://mi-myhusband.blogfa.com

ماهم برف می خوااااااااایم

آرههههههههههههههههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد