*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

بی هوا می زنیم به دل کار..بله!

من همچنان هستم یه خورده دیر به دیر میام اما هستم...این و گفتم تا خیالالتتون راحت بشه که از دست من به این زودی ها راحت نمی شید!!
دو روز پیش عصر یکشنبه دوستم اومد خونه تا شیرینی برام بدرسته تا بلکه هم من یاد بگیرم!! بس که خمیر شیرینی خراب کردم دیگه جرات نداشتم خودم درست کنم...تا اینکه دوستم اومد و یادم داد و دیدم همچین کار شاقی هم نیست...یه نصیحت هایی هم کرد مبنی بر اینکه از چیزی نترس و بزن به دل کار...اگر ازش بترسی بدتر می شه...نترس و اگر هم اونجوری که دلت می خواست کار خوب از آب در نیومد ولی می تونی باهاش یه چیزی بالاخره درست کنی...منم با دل و جان نصیحتش و گوشیدم!! هان راستی یه شاخه گل نرگس هم برام آورد که ازش حسابی ممنونم...کلی عذرخواهی کرد که نشد بیشتر بیاره...چون بته نرگساشون دیگه گل باز شده نداشت...
و اینکه من مدتیه دارم با ماشینمون تعلیم رانندگی می بینم گوش شیطون کر...آبان 84 بود که گواهیمو گرفتم و گاهی وقتی هم همراه داداشم می رفتم رانندگی تا بلکه یاد بگیرم...یاد نگرفتم و نگرفتم چون واقعا اون مقدار کم بود...اما الان دارم همراه حامی بیشتر می شینم پشت فرمان...کمتر تو شهر می رم و بیشتر مسیرای کم رفت و آمد ماشین دست می گیرم تا خوب قلق دنده و گاز و فرمون و خلاصه چه و چه بیاد تو دستم بعد بتونم راحتتر تو شهر رانندگی کنم!! اوایل از ماشینا می ترسیدم...از دور که ماشین می دیدم دست و پام شل می شد اما الان ترسم خیلی ریخته...به قول دوستم که می گه نترس و بزن به دل کار!! منم دارم تقریبا همون کار رو می کنم!
راستی اونایی که برف نوش جون کردن یاد ما فقیر فقرا هم بیافتید...بابا هر وبلاگی رفتم از برف و برف بازی نوشته بودن و عکس هم زده بودن تخت نوشتشون...دل ما که آب شد...ایشالا دل شما شاد بشه
نظرات 12 + ارسال نظر
گلابتون بانو چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

رانندگی رو حتما پیگیر باش که بسی لازم و کار راه اندازه! موفق باشی.

حتما...خودم خیلی دلم می خواد خوب و اصولی یاد بگیرم...

دختری بنام اُمید! چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:23

آره نباید از چیزی ترسید، زندگی فرصتیه برای تجربه کردن
من همچنان آشپزی نمیکنم تا یاد بگیرم اصلا، بزن کف قشنگه رو
اُمید++ احتمالا گشنه خواهد موند
ما که تو منطقه کوهستانی برف نداریم، خوش به حال کویریا

واقعا...دلم می خواد نترسما ولی نمی شه...
تو چرا دیگه؟ تو که باید زودی یاد بگیری خب...
نه ایشالا زود یاد بگیر تا امید++ گشنه نمونه...گناه داره خو...
شما کوهستانی هستید؟ بههههههههه چه جای خوبی زندگی می کنید.

صبا چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 17:56

درسم تموم شده.هیچی انقدر به معلم ورزش گفتم تا بالاخره وارد کرد نمره ام رو :|
منم واسه پارسال عید شیرینی درست کردم.گمون نکنم امسال درست کنم دیگه.

خب خدا رو شکر...
من اگر خدا بخواد امسال درست می کنم...

محبوبه پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:57 http://mzm7072.persianblog.ir

سلام عزیزم آدرس جدیدمه ممنون میشم عوضش کنی

سلام باشه

منا جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 13:21

خیلی کار خوبی کردی . . .رانندگی جز واجباته زندگیه
باید دلو زد به دریا بابا . . .

آره باید یاد بگیرم...تو جاهای خلوت راحته فقط جاهای شلوغ که می رم یه خورده با ترس رانندگی می کنم!

گلی یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 14:32

ایا من برا این پستت نظر گذاشتم

نه من نظری ندیدم

مریم یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 17:09

سلام عزیزم. خوبی؟
بالاخره شیرینی خوب شد؟ عکسشو میزاشتی ما هم فیض میبریدم.
کلا اعتماد به نفس چیز خوبیه.

سلام دوستم...
آره یکیش خیلی خوب شد...نشد عکس بگیرم...دیگه انگاری اصلا حال و حوصله ندارم از این کارا بکنم...شاید هم واسه خاطر اینه که تنبل شدم من!
آره اعتماد به نفس خوبه

گیسو دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:26

رانندگی خیلی به آدم آرامش میده
ایشالا که ماهر هم میشی

کیف داره راننگی کردن

گلی سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 16:15

خانم گل از بس دیر به دیر نظراتو تایید میکنی نمیدونیم نظر گذاشتیم یا نه

ایراد نداره...تو نظرت و دوبراه بذار

عسل سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 17:34 http://withgod.persianblog.ir/

من با اینکه فصل زمستون بدنیا اومدم اصن برف و دوس ندارم :|
رانندگی خیلی خوبه ادم بلد باشه هااا
یه عالمه صبر میخواد
و یه ماشین شخصی که ادم راحت بکوبونه به دیفار

وایییییییییی منم با وجودی که خیلی سرمایی هستم بازم زمستون و بیشتر دوست دارم
خیلی خوبه...فقط همون ماشین شخصی باشه خیلی بهتره...اینجوری خیالت راحته اگر کوبوندی به جایی دیگه کسی بهت غر نزنه!

عسل سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 22:25

بلورین جان تو وبلاگ عسل بانو خوندم که رمان آسمان امشب و اسمان دیشب رو خوندی
رمان خوبیه دانلود کنم؟ ارزش خوندن داره ؟

آره قشنگه...یه رمان با یک روند آروم...می تونی از خوندنش لذت ببری...حتما دان کن...

روزا ی من شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:17

سعی کن این اوایل بیشتر توی مسیرهای خلوت بری
تا حسابی دستت بیاد به اینه های بغلم خیلی توجه کن
خیلی تاثیرداره توی رانندگی

آره بیشتر تو مسیر کم رفت و امد می رم...اینجوری بهتره....
دقیقا آینه بغل هم خیلی مهمه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد