*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

مریضی

حدود یه دو روزی هست حالم بده...حالت دل به خوردگی و سرگیجه و اینا...از شنبه که یه نصف لیوان شیر خوردم شروع شد و تا دیشب همینجور ادامه داشت...شیره اگر اشتباه نکنم فاسد بوده...حالا جالبیش اینجاست که داییم هم که مهمون خونه مامانم اینا بود همین حال و داشت روز شنبه ای...از دیروز عصر هم بابا و مامانم این حالت و گرفتن و امروز هم داداشم!! حس می کنم که این یه نوع بیماری ویروسیه!!

حالا بابا و مامان و داییم امروز مسافر بودن...مامانم نوبت دکتر داره و از بدشانسی جواب آزمایشش و فراموش کرده بود ببره!! یه دردسری کشیدم که نگو...نه اینکه داداشم هم مریض بود مجبور شدم خودم اقدام کنم برم خونه شون...حوصله نوشتن وقایعش و ندارم!!

امروز هم با بی میلی غذام و خوردم!

...

یادم رفت بگم جمعه عصری با حامی وسایل پیک نیک و برداشتیم و رفتیم پارک اونجا کلی بدمینتون بازی کردیم...یه چند بار توپ افتاد رو درخت با بدبختی آوردیمش پایین...

...

بی صبرانه منتظر اومدن اسفند هستم...وایییییییییی یه فازی می ده که نگو...دیگه بوی بهار با شروع شدن اسفند خودنمایی می کنه!! اینقدر دلم می خواد به خونه یه سر و سامون حسابی بدم!! آخه بس که با عجله ای همه چیز و چیدیم واسه همین تقریبا بعضی جاهاش خیلی باب میلم نشد...اما دلم می خواد واسه شروع سال جدید ایشالا همه چیز و حسابی و دقیق مرتب کنم...

خب اینم از این پست..

فعلا...

نظرات 11 + ارسال نظر
ی خانوم شاد دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 18:01

بعید نیست ویروسی باشه عزیزم
مواظب خودت باش
خیلی کم پیدایی بابا! ادم ازدواج میکنه انقدر سرش گرم میشه یعنی؟؟؟ :*
دلم برای خوندنت تنگولیدههههه
برعکس تو من هیچ شوقی ندارم برا اومدن بهار....

بله فکر کنم بود...
نه...به یه دلیل دارم کمتر میام نت...به خاطر چشمام...بس که می ندازم رو صفحه کامی خیلی حس می کنم ضعیف شده...واسه همین کمتر میام
من خودمم زیاد دلم واسه اینجاها و شما دوستان تنگ می شه ولی چه کنم
وقتی زمانش بشه خود به خود حس شوق هم میاد سراغت...

عسل دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:02 http://withgod.persianblog.ir/

اوه اوه اوه من یه بار مسموم شدم باشیر
5 روز چیزی نخوردم
مث میت شده بودم
نمیدونستم مسموم شدم
هرچی مامان اینا میگفتن بیا بریم دکتر نمیرفتم کلا از امپول میترسم :))))
بعدش دیگه روز پنجم رفتم دکتر یه ساعت بعد خوب شدم :|
سرم و سه تا امپول

آره دیگه کلا منم از همونا می ترسم و نمی خوام برم دکتر...وگرنه آدم با همونا زود خوب می شه

پیچک چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:00

ایشالا که بزودی حالت بهتر میشه و به خونه هم یه سرو سامانی بدی
پیشاپیش ولنتاینتم مبارک

ممنونم ازت پیچک جان

گلی چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:47

سلام خانمی خدا بد نده انشالله که به زودی بهتر میشی اگه ادامه داشت حتما دکتر برو

سلام دوستم...ممنونم...نه خدا رو شکر همون یکی دو روزه بهتر شدم...

محبوبه پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:09 http://mzm7072.persianlog.ir

بهتر باشی عزیزم
اما من امسال اصلا نمیخوام اسفند بیاد از بس که قسط داریم

ممنونم
غصه نخور محبوبه جون خدا بزرگه...

گلابتون بانو جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 17:56

بلا دور باشه.
انشاالله همه تون به زودی خوب بشین.

ممنونم

بهزاد و سمیرا شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 http://namzady.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااام عزیزم
ایشالله که زودتر بهتر میشی
خونه تکونی خیلی خوبه و واقعا لازمه
میگن سال اول و دوم خونه تکونی خیلی حال میده و راحته

سلام دوستان خوبم...
ممنونم
آره خیلی...اگر این خونه تکونی عید نبود چی می شد؟
آره حس خوبیه برای بار اول خونه خودتو واسه عید آماده می کنی...

رزماری شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:34

خدا سلاکتی بده بلورین جان .
آره عزیزم ویروسه ،‌ شیر بهونه شد برات .
ایشالا زودتر خوب بشی
تو هم مثل من اسفند رو دوست داری ، آره .
منم عاشق بوی عید و بهارم

ممنونم عزیزم...
دقیقا همینطوره...
اسفند خیلی حس خوبی داره...ایشالا برای همه به خوبی و خوشی باشه...

صبا شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:43

آخی ایشاله همگی تون خیلی زود خوب بشین :)
منم منتظظر هستم تا عید تغییرات اساسی تو جای خیلی از وسیله ها ایجاد کنم

ممنونم الان بهتریم خدا رو شکر...چیز خاصی نبود...
آره این عیده خیلی به حال ما خوب شده ها

بلبل السلطنه و محبت الدوله سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 http://eshghe8saleh.blogfa.com/

آرهههه. چقدر لذت بخش هست بوی بهار رو شنیدن از دور. امیدوارم الان بهتر شده باشی

روزای من جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 16:42

سعی کن وقتی میدونی شیر تاریخش گذشته
بزار یکم بجوشه بعد بخور
.اره واقعا بوی بهار بیاد ادم دلش وا میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد