*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

عنوان متنوع!

دیروز رفتم آلبوم عکس عروسیم و تحویل گرفتم...وایییییییییییی اینقدر خوشکل شده که هی دلم می خواد برم نگاش کنم...با وجودی که هنوز از روند آرایشم ناراضی بودم اما خیلی تو عکسا خوب افتاده بودم و این من و از کابوس های این مدت نجات داد...بس که تو فکر بودم همه ش خواب می دیدم...خواب های جور واجور از قبل از عروسی و حین و بعد از عروسی...تازه همین دیشب هم باز خواب دیدم که داشتم به آرایشگرم شکایت می کردم!! البته اینجور که معلومه هنوز قرار نیست این کابوسا دست از سرم بر داره من حالا یه چیزی اون بالای پست پروندم زیاد روش حساب نکنید!!

...

این مدت همه ش درگیر خرید بودم برای وسایلی که مامان اینا برام قراره به عنوان عیدی بیارن...یه مانتو که بیشتر شبیه به لباسه تا مانتو...شلوار و شال و کیف و کفش و چند تا چیز میز دیگه...یه جفت گوشواره هم انتخاب کردم که به عنوان اصل کاری قراره هدیه بدن بهم...خلاصه عیدی گرفتن اونم از نوع متنوعش خیلی مزه داره...ایشالا روزی تک تکتون بشه...

...

اونروز با حامی رفته بودیم برای خرید شلوار...جایی که یه دونه از شلوارای رو رختای چمدان عروسیم و خریدم...از شلواره خوشم میاد گفتم برم همونجا که انگاری سلیقه داره...تو مغازه نرفتم و همون بیرون یه نگاه به داخل که انداختم دیدم پسره فروشنده داشت با یه دختر ترگل ورگل صحبت می کرد...تا ما رو دیدن یه هو پسره از تو قفسه سفید رنگش یه شلوار آورد بیرون جلوی دختره گذاشت که یعنی بله دیگه!!...خلاصه که خوشم نیومد و به حامی گفتم دلم نمی خواد برم اینجا خرید کنم!!راستش دفعه قبل هم همچین تحویل نگرفت و تا این حرکت الانشو دیدم دیگه گفتم من عمرا برم تو...مخلص کلامم این بود که بگم معلوم نیست بعضی از آدما چرا تا یه آدم ژیگول میگول و سانتی مانتال نیاد تو مغازه شون روی خوش نشون نمی دن...اینقدر متنفرم از این جور افراد که نگو...حدود 10 سال پیش هم یه بار که شیراز بودم رفتم تو یکی از این مغازه های روسری فروشی سراغ یه روسری رو گرفتم به خاطر ظاهرم که چادری بودم خانوم فروشنده تحویل نگرفت و من سریع زدم بیرون...واقعا بعضی ها چه فکری در مورد خودشون می کنن که اینهمه خودشونو تحویل می گیرن؟

نظرات 26 + ارسال نظر
ستاره کویر جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 21:49 http://hadiseashna.blogsky.com

«همه از خدائیم، به سوی خدا میرویم»
کلّ هستی از خداست. آنچه در دنیای توهّمتان می بینید، از ذات احدیّت نشأت گرفته است. آیا چیزی جز خدا و جز از خدا می بینید؟ خدا آنچه هست، آنچه نیست، آنچه خواهد بود و آنچه بوده است، می باشد. خدا تنها حقیقت، تنها زندۀ واقعی، تنها حیات جاودان و تنها شعور حاکم بر هستی است.
جز خدا نیست. هر چه هست، خداست. جز خدا نبینید، جز خدا نپندارید و جز خدا حامی ای نجوئید که او ذات یگانۀ هستی است. تنها حقیقت ماندگار و تنها پدیدۀ جاودان. جز او هر چه هست، همه از اوست. با اوست. در اوست و تنها اوست که هست و غیر او هر چه هست، زندگانی از او می یابد که او وحدت بی منتهاست. (از وبلاگ حدیث آشنا)

صبا شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:32

عزیزم خوشحالم که عکسهات رو راضی بودی :)
منم خیلی از این فروشنده ها بدم میاد.

مرسی ازت صبا چون
اصلا دیگه آدم دلش نمی خواد پاشو بذاره تو فروشگاهش...

دختری بنام اُمید! شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 14:12

به به مبارکه عزیزم ،حتما خیلی قشنگ شده:)
خریدهاتم مبارکه، ان شالله به خوشی بپوشی:*

ممنونم...آره خیلی...
بازم ممنونم...انشاءالله روزی خودت

مراری شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 15:16 http://mi-myhusband.blogfa.com

بلورین جریان خرید چیه؟
خودت میخری بعد میدی مامانت اینا بهت کادو بدن؟
نفهمیدن منظورت چیه؟

آره خب باید وسایلا اندازه م باشه دیگه...خودم رفتم همه رو خریدم چون علاوه بر اندازه باید مورد پسند خودمم باشه دیگه...بعد دیگه یه جا همراه سفره هفت سین برام میارن...

شادی شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 21:12 http://shadi2022.persianblog.ir/

مبارکاااااا باشه عروس خانوم.

مرسی شادی جان...اینطرفا خانوم خوشکل؟

عسل یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 http://withgod.persianblog.ir/

رسمتون مث ماست :)
مبارکه البوم عروسیتووووووووووووووون
کاشکی میشد ببینم هعیییییییی
انقد دوس دارم البوم عروسی هارووووو

آره خیلی جاها واسه عروس عیدی می دن
ممنونم
آره کاشکی می شد نشونتون بدم اما متاسفانه من خیلی ترسوام

ی خانوم شاد یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 15:58

ای ول
چقدر خوبه ک از عکسات راضی هستی
خدا رو شکر
خیلی ذوق داره دیدن عکسا

خریداتونم مبارک باشه
چقدر مفصل طور میخوان بهت عیدی بدنا مامانت اینا! دستشون درد نکنه

آره خدا رو شکر
خیلییییییییییییییییییییییییی من که هی مدام دلم می خواد برم عکسا رو ببینم
ممنونم عزیزم
آره بعضی جاها عیدی مفصلی رو برای عروس می برن

گلی یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 21:54

خریدات مبارک انشالله به شادی بپوشیشون
واقعا منم از رفتار بعضی فروشنده ها بدم میاد

ممنونم
آره معلوم نیست چه فکری راجع به خودشون دارن که این مدلی برخورد میکنن...

محبوبه دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:22

مبارک باشه آلبومتون
وای خنوم چقدر عیدی گرفتی مبارک باشه عزیزم
راستش واسه منم اتفاق افتاده وقتی ارزش ها میشه ضدارزش و ضد ارزش ها میشه ارزش نباید انتاظار بهتری داشت

ممنونم
دقیقا این چیزی که گفتی صدق می کنه...

صدف دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 23:43

خب خداروشکر که عکسات قشنگ شده . دیگه بس کن دختر نبینم دیگه شبا کابوس ببینیا

آره فعلا که ندیدم

صدف دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 23:46

درمورد فروشنده هم شاید این برداشت توه که اینجوری فک میکنی وگرنه یه آدم باید خیلی عقده ای باشه که بخاطر نوع حجاب طرف مقابل کسی رو تحویل بگیره یا نگیره .
این چیزارو سخت نگیر الکی . خیلیاش برداشت خودماست .

خب چیزی که دارم می بینم و می گم البته...دفعه قبل دیدم که چه جور بعضی هارو تحویل می گیره

دختری بنام اُمید! سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:40

پیشاپیش سال نو مبارک، ان شالله سال خوبی پیشرو داشته باشی

ممنونم عزیزم...همچنین

عسل سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 http://www.beat.persianblog.ir

خوشالم که آلبومتو دوست داری بلورین جان..بعدشم من خانومای چادری زیادی رو میشناسم که زیر چادر فوق العاده خوش پوشن و حتی لباسای زیر چادرشون از بهترین کیفیت و جنسه...مخصوصا خانمای تبریزی این مدلین..متاسفانه بعضی از مغازه دارا ضاهر بینن..حتما باید 6 سانتی متر آرایش داشته باشی و با کفش پاشنه ده سانتی باشی تا تحویلت بگیرن...منم چند ماه پیش رفتم گوشی موبایل بخرم مغازه داره اصلا از سر جاش یلند نشد چار تا گوشی بیاره من ببینم..منم رفتم از مغازه ی رو به روییش خرید کردم

ممنونم ازت عسلی...
آره خیلی ها هستن که خوش تیپن اما چادری هستن ولی من موندم چرا بعضی ها از رو ظاهر آدما قضاوت می کنن و برخوردی دارن که واقعا نه شایسته اوناست نه اونی که مقابلشونه...به هر حال من که می گم ارزش اینا به دیدیه که دارن...هر چه دیده شون و احترامشون نسبت به جمع کمتر باشه خودشونو کوچیک می کنن نسبت به جهان هستی...
اون یکی واقعا حقش بوده همچین بلایی سرش بیاد...حالا بدوئه دنبال مشتری..

رزماری چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 http://mano-hamsaram.blogsky.com

بلورین جان این دیگه مدل بیشتر جامعه شده که افرادی با قیافه های خاص کارشون زودتر راه می افته .یعنی کار اونها رو بقیه زودتر راه می اندازن /
عیدی هات مبارک و ایشالا سال خوبی داشته باشی

آره و این خیلی بده که ارزش آدما شده تیپ و قیافشون
ممنونم

عسل چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 18:25 http://withgod.persianblog.ir/

وای عزیزم منم جای تو بودم هیچوقت عکسای عروسیمو نمیذاشتم تو وب
این ترسو بودن بجاست :)

آره خب ولی یکی از بچه های وب و دیدم که عکس عروسیشو گذاشته بود. با رمز. نمیدونم چه جراتی داشته این دوست

عسل چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 18:55 http://withgod.persianblog.ir/

اگه خدا قبول کنه دارم پشتیبان میشم
الان دارم کارشونو یاد میگیرم
دوستم اونجا پشتیبانه و من مراقب امتحانات هستم فعلا
برای ترم جدید پشتیبان میشم

خیلی هم عالی ایشالا تو کارت موفق باشی

پیچک پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:22

با خوندن پستت منم استرس آرایش عروسیمو گرفتم
فعلا که باید خیلی بخورم که بلکه یکم پر شه م
منم خوشم نمیاد از رو ظاهر آدما قضاوت میکنن
و هر کی باکلاس تر باشه تحویلش بگیرن
کلا باید فروشنده خاکی باشه

ایشالا تو هم آرایشت خو بشه و راضی باشی...
دقیقا...

بهزاد و سمیرا جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 19:20 http://namzady.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااام عزیزم
چه خوب که عکساتو گرفتی و خوشحالم که راضی بودی
منم خیلی ذوق دارم که عکسامونو ببینم

خرید و عیدی گرفتن خِِِِِِِِِِِِِِِِِِـــــــــــــــــــــــــــــــــــــیلی حال میده
امید وارم که سال خوبی داشته باشید

ایشالا شما هم زودی عکساتونو بگیرید و خیلی هم خوب شده باشه...
ممنونم همچنین برای شما

روزای من جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:54

سلام
سال نو مبارک ایشالا سالی پر از خوشی
وسلامتی داشته باشین .
خوبه که خودت عیدهارو انتخاب کردی مبارکت باشن

سلام
سال نو شما هم مبارک
ممنونم ازت

غزل شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 21:03 http://atrechaeedonafareh.blogfa.com

سلام بلورین
با تبادل موافقی؟؟

سلام

سعیده یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 16:29 http://tmesletanhayi.blogsky.com/

سلام.
واسه منم زیاد پیش اومده.
به خاطر سطح پایین تفکرشونه!

سلام...چی بگم...امیدوارم خدا به راه راست هدایتشون کنه...

خانوم ـــــین شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:06 http://seenmeem.blogfa.com/

منم دو شب پیش خواب دیدم با آقای میم دنبال آرایشگاه و آتلیه میگشتیم بعد یه جای خیلی شیک پیدا کردیم که هم آرایشگاه بود هم آتلیه
آخی...منم اولین عیدی های عروس بودنمو گرفتم یه گردنبند طلا و یه کیف خیلی خوشگل به اضافه ی هفت سین عروس که آقامون درستش کرده بود
راستی احتمالا باید خیلی ازت کمک و راهنمایی بگیرم چون من تازه اول راهمو ناشی
ایشالا سال خوبی داشته باشی بلورین بانوی گل

ایشالا برای شما هم همه چیز خوب پیش بره...
هدیه ها مبارکت باشن...حتما بیا بپرس خوشحال می شم کمکت کنم...
ممنونم همچنین برای شما دوست گلم

گلابتون بانو شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:25 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

خدا رو شکر که از عکسات راضی هستی. این دغدغه ها و کابوس ها هم کاملا طبیعیه! من تا چند سال بعد عروسیم گاهی خواب میدیدم که روز عروسیه و یه چیزی ایراد داره و کلی حرص می خوردم تو خواب!
چه جالب! من نمی دونستم چادری هستی! پس در مورد وجه اشتراک داریم!

ممنونم...و چه قدر این خواب ها حس بدی به آدم می ده
بله...من چادرم و هم خیلی دوست می دارم

گلی سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:10

سلام خانمی کجایی ؟ اپ نمیکنی ؟ سال نوت مبارک انشالله امسال بهترین ها نصیبتون بشه

سلام گلی جان...ممنونم ازت...کم حوصله بودم آپ نکردم وبمو...میام حالا

شاذه پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 21:23

مبارکت باشه :*

برعکس بعضی از فروشنده ها اینقدر با احترام برخورد می کنن که آدم حظ می کنه!

ممنونم
دقیقا...این دیگه بر می گرده به خود طرف که چه قدر معرفت داره...

لیلا چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 17:54 http://chatrerangi.blogsky.com/

امیدوارم زندگیتون سرشار از لحظه های قشنگ ثبت شده باشه مثل این عکسات!!!!!!
بیخیال این همون فقر فرهنگیه که جامعه ما اسیرشه!!!!!زیاد سخت نگیر!

ممنونم ازت لیلای گلم
نه مهم نیست برام اصلا فقط برای همچین افرادی واقعا متاسف می شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد