*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

سلام به دوستای گلم

من نیستم خوش میگذره بهتون؟ ;-) 

 راستش یه مدت کم حوصله شدم زیاد حس و حال کام ندارم...الان هم دارم با گوشی براتون پست میذارم...امیدوارم ببخشید که نمیام دیدنتون وقتی حوصله م اومد سر جاش میام پیشتون...انگاری همه ش تقصیر این هوای بهاره که آدم و خواب آلو و کم حوصله میکنه...خلاصه اومدم بگم واسه تبریک سال جدید زیادی دیره اما بازم براتون آرزوی سالی خوش رو دارم. امیدوارم تو سال جدید به آرزوهاتون برسید...

تا اومدن حوصله م سر جاش به امید دیدار...

نظرات 5 + ارسال نظر
صبا شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:59

اووووووووووووی مگه قراره چند سال دیگه حوصله ات بیاد سر جاش.زود بدو بیا دختر

آره والا...این کامنتت و که دیدم گفتم اینجوری نمی شه...به تنبلی بها بدی حسابی دوره ت می کنه بهتره یه کمی زرنگ تر بشم

زیر این آسمون آبی (فاطیما) شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:48 http://zireasemoon.blogsky.com/

پس بالاخره رخ نمودی شما
به سلامتی

موقع سبزی کاری الانه ها
حس وحالتو عوض میکنه

بله بله بله
باشه یه فکری به حالش می کنم...فعلا که سرم با گلدونایی که خریدیم گرمه ولی بهش فکر می کنم

رزماری شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 23:02

بلورین جان هم عیدت مبارک
هم روز زن مبارک
هم هوای بهار بهت خوش بگذره .به کم ازون عطر بهارنارنج بفرست طرف ما

رزی جان فصل بهار نارنج ما تموم شده...مال یه ماه پیش بود...اینجا هوا زود گرم می شه

گلی یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:12

هوای بهاری واقعا هم ادمو کسل میکنه دلت نمیخواد از رخت خواب بیای بیرون

آره والا این روزا حسابی می خوابم

منا دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 14:13 http://sahmemaan.blogfa.com

اصن معلوم هست کجایی؟!من یکی که از دستت ناراحتم

هستم ولی خیلی کم حوصله تشریف دارم...وایی نه منا...من به یادت بودم به خدا و پست بعد از عروسیت و هم خوندم اما واقعا این مدت تنبل شدم...خواهشا درکم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد