*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

دوستای من...

دیشب برام شب خوبی بود...از موقعی که همه دوستانم با هم جمع شدیم تو واتس آپ و گروپ تشکلیل دادیم بیشتر هم و می بینیم...دفعه قبل که توی یه پارک دور هم جمع شدیم قرار گذاشتیم دفعه بعدی یه قرار بذاریم تا واسه شام بریم بیرون دیگه بالاخره دیشب جور شد و دور هم جمع شدیم...کلی خندیدیم از چیزای مسخره و الکی...دو تا از دوستان بچه هاشون و آورده بودن و اونا کلی سوژه می شدن واسه خنده هامون...خلاصه خاطره تعریف کردیم یه چند تا مورد هم پیش اومد برای حرص خوردنمون...خلاصه باحال بود خدا رو شکر...من که تو جمع فامیل زیاد اهل بگو بخند نیستم ولی تو جمع دوستان از همه جا راحتترم...نه اینکه نخوام تو جمع فامیلی ساکت باشم...نه ولی با هم سن و سالای تو فامیل نزدیکم زیاد حس راحتی ندارم...حرفامون فکرامون شبیه به هم نیست...واسه همین ترجیح می دم آروم باشم و فقط گاهی صحبت کنم...

...

یه اتفاق خوب دیگه ای هم که دیشب افتاد این بود که یکی از معلمام و تو مسجد محلمون دیدم...معلمی بود که خیلی خوش اخلاق و مهربون بود و واسه همین من وقتی نماز تمام شد رفتم طرفش و کلی تحویلم گرفت ولی خب مشخص بود که من و نشناخته ولی وقتی فامیلیم و گفتم و بهش مامانم و معرفی کردم شناخت چون اون موقع هایی که من دبیرستان بودم مامانم و می شناخت و آشنایی داشتن با هم...فقط در حد همون آشنایی بود البته...واسه همین بعد از اون دوباره کلی تحویلم گرفت و از مامان سراغ گرفت...خلاصه که حس خوبیه بعد از سال ها معلم های خوب و دوست داشتنیتو ببینی...

اینم از دیشب...

راستی محیط وبلاگستان واقعا سوت و کور شده...خیلی ها دیگه نمی نویسن...رونق رفته انگار

یه چیز دیگه اونروز هر کاری کردم نشد برای پرشین بلاگی ها کامنت بذارم...

نظرات 9 + ارسال نظر
یاسی دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 18:07 http://rozhayeyasi.blogsky.com/

سلام بلورین عزیزم خوبی
خیلی وقته بهت سرنزدم ..خیلی دلم واست تنگ شده بود
راستش خیلی دلم میخوادپستای قبل روبخونم امااصلاوقت ندارم

علوس خانم سال نوروبهت تبریک میگم

سلام یاسی جان
منم همینطور...راستش من رمزت و یادم رفته

محبوبه دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 21:23

سلام واقعا با دوستا به آدم بیشتر خوش میگذره و منم تو محیط دوستانه راحت ترم.
همیشه شاد باشی

سلام
محیط دوستانه چون همه هم سن هستن به همین دلیل خیلی می تونه خوب باشه...

دریا چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:22 http://azjensebaranam.blogsky.com

سلام بلوررررین جان
همیشه به خوشی و شادی
درک میکنم جمع دوستان همیشه شادتر و فرح بخش تره
امیدوارم همیشه چنین شبهای زیبایی داشته باشید.
آره درسته نمیدونم چرا کلا رونق وبلاگ و نظر ها و...کمتر شده...ولی خوب مهم اینه که همه باشن و سلامت هم باشن...من خودم این مدت خیلی درگیرم...دانشگاه و جشن ازدواج و....دیگرون هم شاید به نوبع خودشون مشغله دارن.و شما هم همینطور خیلی وقت بودا به وبلاگم نیومده بودی بلورین جان.
موفق باشی گلم.

سلام دریا جان
عروسیت و تبریک می گم...ایشالا خوشبخت بشی عزیزم...
آره منم خیلی درگیر بودم...الان هم درگیرم زیاد

صبا پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:29

به به دور همی های دوستانه خیلی شیرینه :)
وبلاگستان که کلا خرابه!!!! من که اصلا نمیتونم بازش کنم
وبهای به روز رو هم دیگه نمیاره

خیلی با مزه است...
وبلاگستان و که ولش کن من کلا قیدشو زدم

گلی جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 17:30

به سلامتی که بهت خوش گذشته منم جمع با دوستان رو دوست دارم
دیدن معلم هم حس خوبی داره منم دوران دانشجویی یکی از معلم های دوست داشتنیمو دیدم کلی خوشحال شدم
رجب بر شما مبارک باشه التماس دعای فراوان [گل]

آره جمع دوستان خیلی مزه داره
بعضی از معلم ها خیلی خوب هستن و همین باعث می شه دیدنشون خیلی خوب باشه...
همچنین بر شما

صدف سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:14

سلااام
به به من که عاشق این دور همی ها هستم .. هیشه به گردش خانمیییییی

آخ که چقد منم دوس دارم دو سه تا از معلمامو ببینم چقد لذت بخشه

سلام عزیزم
آره خیلی کیف داره...دور همی های دوستانه خیلی کیف داره...
آره بعضی از معلم ها واقعا دیدنشون حس خوبی به آدم دست می ده

رزماری شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:45

دیدن دوستان بعد مدت ها هم حس خوبی به آدم میده هم حس ناخوب .

خدا رو شکر از دیدارشون خوشحال بودی

آره خیلی زیاد...
ممنونم

صبا دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 14:15

تولدت با تاخیر مبااااااااااااااااااااااااارک

مرسی از اینکه یادت بود

شاذه سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 22:24

عیدت مبارک خانمی

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد