*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

زیارت امام رضا

سلام دوستانم

ما نیمه شب دیشب رسیدیم مشهد...با هواپیما اومدیم ولی چشمتون روز بد نبینه یه هواپیمایی بود که تمام دل و روده مو و هدایت کرد تو دهنم...واقعا هواپیمایی بدی بود...حالا اسمش و نمیگم غیبت نشه:)

 هنوز فرصت نکردیم بریم حرم البته الان داریم آماده میشیم بریم. نائب و الزیاره همتون خواهم بود ک. اینجا هم وایرلس مجانی دلره من گفتم بیام وبم و یه آپی کنم و برم...همتونو دعا خواهم کرد انشاءالله...

این نی نی فسقل ما هم هنوز نیومده امام رضا طلبدتش..انشاءالله خود خدا و امام رضا حفظش کنه...

نظرات 8 + ارسال نظر
شادی پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:41 http://shadi2022.persianblog.ir/

سلام

سلام و صلوات خاصه ازطرف منم یادت نره ها .مرررسی.منم وقتی رفتم پست گذاشتم و حتی اسم توروهم نوشتما

من20اردیبهشت اونجا بودم رفتنش که عالیه برگشتنی دیگه نمیتونی دل بکنی .

سلام شادی جون
بله که برات مخصوص خوندم...تا پیامتو دیدم رفتم حرم و برات خوندمش...
آره برگشتنش خیلی سخته

فنچ بانو پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:33 http://baghe-ma.blogsky.com

واااااااااااااااااااااااااای عزیزم، بعد از مدتهاااا اومدم وبلاگای دوستام و تو رو که خوندم یه لبخند گندههههه اومد رو لبم:*:*:*:* ای جانم مبارکه خانوووووم. چقدر خوب انشالله که حاملگی خوب و راحتی داشته باشی و نی نی خوشگلت صحیح و سالم بیاد توی بغلتون
زیارتتون قبول و التماس دعای ویژه

ممنونم ازت فنچ بانو جان...
انشاالله....مرسی بابت دعاهات

محبوبه جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:00

زیارتت قبول باشه عزیزم به یاد ما هم باش.

ممنونم محبوبه جان...به یاد همه دوستان بودم اونجا

منا جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:17 http://sahmemaan.blogfa.com

عزیز دلممممممممم اایشالا ایشالا که خود خدا حفظش کنه
ای وای از هواپیما نگو که همشون همین مدلی انننن من همشونو تست کردم . . .

انشاالله...
آره کلا هواپیمایی ایران همینجوریه

گلی شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:39

به سلامتی خانمی زیارتتون قبول و التماس دعای فراوان انشالله بطلبه بازم برین ماهم بریم که کلی دلمون تنگه
خوش به سعادت نی نی

ممنونم...
انشاالله قسمت شما هم بشه

رزماری شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:13

وای خوش به سعادت خودتون و نی نی تون .زیارت قبول خواهر جان .
التماس دعا .ایشالا خوش بگذره

ممنونم ازت رزی جان

مراری یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:43 http://mi-myhusband.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
من من من من برا منم دعا کن
وای هوووووول شدم مث دستپاچه ها دارم مینویسم
مامان جون مهربون برا سلامتی فندق ما هم دعا کن!
به آقا بگو منتظر امضای شماییم نیم نگاهی ......
به همسرت سلام برسون گلم
مواظب خودت باش
التماس دعای شدید +

من برای همه دوستانم دعا کردم مراری جان
ایشالا فندق شما هم سالم دنیا بیاد...

دریا جمعه 16 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:58 http://azjensebaranam.blogsky.com

زیارت قبول عزیززززززم.
خوش و خرم باشید.
من هم آپم.

سلام
ممنونم انشاالله روزی خودتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد