*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

عنوان ندارم!

این روزا روزای سرگیجه و فشار پایین و بی حالیه منه...روزایی که حالم از غذا خوردن به هم می خوره و لحظات سختم وقت غذاست...

روزای بیم و امیدم...قبلنا اگر ازم میپرسیدن دوست داری بچه ت چی باشه بی شک میگفتم دختر ولی الان به تنها چیزی که فکر نمیکنم همینه که جنسیتش چی باشه...برام فقط سلامتیش مهمه و بس...پسر یا دختر بودنش اصلا و به معنی واقعی کلمه برام مهم نیست...خواهش میکنم تمشکی منو دعا کنید سالم باشه انشاالله...البته که من سپردمش دست خدا و چهارده معصوم و حضرت زینب و حضرت ابوالفضل ولی  شما هم دعا کنید قلباتون صافه پیش درگاه خدا حتما جواب میده...

اینکه میگم تمشکی واسه اینه که فکر کنم نی نی من الان قد یه تمشک باشه!!!

حامی دو هفته نیست...از طرف محل کارشون تو تهران دو هفته کلاس ضمن خدمت براشون گذاشتن و من از دیروز که حامی رفته خونه مامان و بابا مهمونم...به یاد دوران مجردی!!!

نظرات 31 + ارسال نظر
شیوا دالان بهشت یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:25

ای جانم عزیزم خیلی برات خوشحالم . انشالا سالم و سلامت باشید دوتاتون . کی حامله شدی؟

ممنونم ازت...نزدیک به سه ماهی هست

گلی یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:17

وای بالاخره رسیدی به این روزا انشالله که زود این حالت ها برطرف بشه و طول نکشه برات که سختت نشه
دوران مجردی در دوران متاهلی رو عشقه
انشالله همسریت به سلامتی برگرده به کانون گرم خانواده

آره دیگه یه چیز طبیعیه فقط امیدوارم زودتر تموم بشه...
ممنونم

پرنیا یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:30 http://bazigooshi63.blogsky.com/

الهیییی عزیزم...
خوبه پیش مامانی اینا خووووب هم بهت میرسن:دی:-*

آره اون دو هفته هم خوب بود و هم بد...بدیش هم دوری از حامی بود

گلابتون بانو یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:41 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

این روزا, روزای سخته اما زود تموم میشه!
مواظب خودت و نی نی باش.

وایی گلی هنوز تموم نشده ولی خدا رو شکر کمتر شده

دریا یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:09 http://azjensebaranam.blogsky.com

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم. خیلیییییییی مراقب خودت باش خانمی. این تمشکی نازتم مراقبش باش. ای جانم. خانمی پیامتو خوندم و درک میکنم .خواهش میکنم. موفق و سلامت و شاد باشی دوست گلم.

ممنونم از اینکه درکم میکنی...
ایشالا تو کارت موفق باشی

محبوبه یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:57

آخی عزیزم ایشالا زود بهتربشی.
جای خالی حامی آقا هم سبز

ممنونم ازت عزیزم

رزماری دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:59

ای جان ، تمشکی چه زیبا خطاب می کنی نی نی کوچولوی نازت رو .
الهی که به حق همین ماه عزیز هر دوتون سلامت باشین .

خوشکله اسمش؟
ممنونم ازت رزی عزیز

زیر این آسمون آبی (فاطیما) سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:47 http://zireasemoon.blogsky.com/

عزیزم نگران نباش
این روزها رو همه خانمای باردار تجربه میکنن
سعی کن غذاهای مقوی بخوری و مراقب خودت باشی
انشالله که تمکشکی ات هم سالم و سلامت به دنیا بیاد

آره و چه قدر این نی نی ها مامانشونو اذیت میکنن
ممنونم ازت

زهره سادات پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:10 http://mahfele-khial.blogsky.com

سلام بانو
وای خدای من یعنی تو نی نی داری.
چه خوب. تبریک میگم عزیزم. من مدتها نبودم اما الان که اومدم و خوندم خیلی خوشحال شدم.
پسر منم به دنیا اومد
نگران نباش گلم انشاالله که صحیح و سالم به این دنیا پا میذاره. البته من خیلی درد کشیدم و اذیت شدم ولی ارزشش رو داشت.
مادر شدن خیلی خوبه. به ادم امید و زندگی دوباره میده.
بیا پیشم و برام از این روزا و حال و هوات بگو. منتظرم گلم. راهنمایی هم بخوای تا جایی که بلد باشم در خدمتم
بازم تبرررررررریک

وایی زهره سادات از اومدنت چه قدر خوشحال شدم ...باورم نمیشه تو هم مامان شدی؟ مبارکت باشه عزیزم چه قدر خوب که بعد از مدت ها که اومدی خوش خبر اومدی...ایشالا پسرت و خودت سالم و سر حال باشید...میام پیشت ایشالا

لیلا پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:15 http://chatrerangi.blogsky.com/

سلام عزیزم!!!نگران نباش!!!اونی که این نعمت کوچولو و عزیز رو بهت داده خودش نگهدارش هم هست!!!!!خدا حفظش کنه!!!

سلام لیلا جون
ممنونم ازت...آره واقعا...خدا خودش نگهدارش باشه

بهزاد و سمیرا جمعه 23 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:56 http://namzady.net

سلاااااااااااااااااام عزیزم
خیلی خوشحال شدم
به هردوتون تبریک میگم
به امید خدا به سلامتی و شادی به دنیا میاد

ممنونم ازتون...ایشالا روزی خودتون باشه

عسل جمعه 23 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:59

بلورین :)
مامان بلورین :)
تمشکی رو نیومده دوس دارم :)

ممنونم عسلی...
بوووووووس

صدف شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:42

سلام مامانی
انقد بخدا به یادتم بلورین . دیشب اتفاقا قبل از خواب نمیدونم چرا یاد تو وو بچت بودم از ته قلبم برای سلامتی جفتتون دعا کردم .
ایشالا که بچه سالم و صالح خدا بهت میده .

سلام صدفی جونم...
ممنونم ازت به خدا منم زیاد به فکرتونم ولی خیلی حس و حال ندارم بیام سراغ وبم...بس که همه ش دراز کشیدم...الان هم با گوشی دارم نظراتو تایید میکنم...حس کام ندارم...ولی ایشالا به زودی این حالم بهتر بشه بیشتر میام اینورا...

عسل یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:54 http://www.beat.persianblog.ir

وااااااای بلورین جونم داری مامان میشی عزیزم؟ چه خبر خوبی :***** در وبلاگتو باز کردم فهمیدم خبراااییه:*** خیییلی خیییلی بهت تبریک میگم عزیزم..واسه تمشکی هم دعا میکنم که سالم به دنیا بیاد بازم یه عاااالمه تبریک:****

ممنونم ازت عسلی...خیلی وقت بود به وبت سر نزده بودی ها...خوشحالم بازم میبینمت...

الما چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:58

سلام من وبتو تو لینکای بهزاد و سنمیرا دیدم(البته اونا ک دیگه خبریشون نیست.اما نن از همونجا با کلی از وبا در ارتباطم با اینکه خودم وب ندارم.اگه دوس داری رمزتو بهم بده تا بشم یکی از خواننده ای وبت.این چندتا پست اخریو ک خوندم باردار شدی تبریک میگم منم این احساسه نابو 5ماهع پیش تجربه کردم.البته هنوز باردارما.خوشحال میشم بخونمت

سلام...
ایشالا فرزندخوب و سالمی دنیا بیاری...
من نوشته هام رمزی نیست عزیزم

صبا دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:33

مبارک باشه عزیزم.ایشاله به سلامتی دنیا بیاد.بی هیچ مشکلی.حتما بیا وبم که کلی شگفت زده میشی :)

ممنونم...بله بله در جریان هستم...من فرصت نکردم کامنت بذارم برات...میام خیلی زود...

گلی سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 13:29

بهتری خانمی؟

خدا رو شکر...ممنونم ازت

صبا چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 14:26

کجایی بلورین ؟ خوبی؟

ممنون هستم میام ایشالا

سعیده شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:39 http://tmesletanhayi.blogsky.com/

سلام.خدا تمشک کوچولوتون رو نگه داره.ایشالا چند ماه دیگه یه نی نی سالم و خوشگل و تپل مپل میاد تو بغلتون

سلام. ممنونم ازت...ایشالا...

صبا چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:08

کجایی بلورین پاشو بیا دیگه دختر

باشه ایشالا به زودی میام...

دخترک بهار جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 14:20 http://www.arina.persianblog.ir

انشاالله که فسقلیت سالم و سرحال به دنیا بیاد
اصلا" نگران نباش :)
همیشه بهاری باشی

ممنونم بابت دلداریت...

صبا شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:49 http://maokhoda.persianblog.ir

بلورین من دو تا نظر برات گذاشتم؟؟؟؟؟؟ پس کوش نظرهای من؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا یه سر به من بزن تا حسابی شگفت زده بشی

هستش صبایی من یه تعدادیشو نتونستم تایید کنم که مال شما هم جزء شون بود...یعنی یه سری اول و تایید زدم بقیه شو وقت نشد الان تاییدشون میکنم و پاسخ میدم...شگفت زده هم شدم حسابی و کلی خوشحال...میام سر وقت میخونمت...هم شما و بقیه دوستان من حسابی شرمنده تونم که یه مدت بس حالم بد بود نتونستم بیام پیشتون...

دختری بنام اُمید! یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:31

چرا کامنت من ثبت نمیشه؟؟؟؟؟؟؟

دومی انگار ثبت شده اینجا مدتیه اینجوری شده قبلا ها بهتر بود حالا رو اعصابه بخش کامنتا...

دختری بنام اُمید! یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:35

سلام عزیزم
خوبی؟ خوشی؟
من برگشتم
وقتی تو فید ریدر خوندم داری مامان میشی خیلی خوشحال شدم
ان شالله هردو سلامت باشید و این روزها هم با همه سختیش به خوبی بگذره
مراقب خودت و نی نی باش

سلام بانو جان
خوش اومدی...خوشحالم برگشتی...
ممنونم ازت...

گلی دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 15:50

خانمی بهتر شدی ؟

خدا رو شکر از اولا بهترم

صبا سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:01 http://maokhoda.persianblog.ir

بلورین الان چند وقتته؟ غربالگری سه ماهه اول رو انجام دادی؟

نه...من الان ماه چهارم تموم شده هنوز نرفتم بهداشت پرونده تشکیل بدم...بس که کم حوصله ام

صدف شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 16:47

سلام خانمی اوضاع و احوال خودتو نی نیت چطوره ؟؟؟

سلام...
میگذره دیگه...ممنونم ازت

الما شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 16:49

اخه رفتم از اول بخونمت تو ارشیو همش رمزیه از اردیبهشت 92

آهان معذرت میخوام یادم نبود اما اون پستا رو کلا رمزی کردم رمزا پیش خودمه و کسی نداره...از اون به بعدش و بخون...تقریبا دیگه سعی میکنم رمزی ننویسم تا خوانندگانی چون شما هم بتونید بخونید...ممنونم از محبتت دوست خوبم

منا دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 14:45 http://sahmemaan.blogfa.com

مامان بلورین و نینی خوشگلمون در حاله؟
جنسیت نخودمون کی معلوم میشه؟

نمی دونم...حالا ببینم تصمیم چیه برای دونستن جنسیتش...شاید یه هو بخوام سورپرایز بشم بهتر باشه...بهتر نیست اینجوری؟

صدف دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 14:31

سلام بلورین جونم .

این شبا خیلی خیلی به یادت بودم .
هم برای خودت خیلی دعا کردم هم نی نی خوشگلت .
بیا یکم از خودتون بگو . دلمون تنگ شده برات

سلام عزیزم
ممنونم از محبتت...
باشه حتما

روزای من جمعه 4 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:34 http://55758512.blogfa.com/

سلام
وای توهم حامله ای خیلی برات ذوق کردم
ایشالا یه بچه سلام وصلاح بدنیا میاری

سلام دوستم...خوبی؟ تو کجایی پس؟ خیلی وقته خبری ارت نیست...
بیستر بیا اینورا...
ممنونم از لطفت عزیزم...ایشالا نی نی تو هم سالم و صالح باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد