*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

بچه با شرم و حیای من

دیروز که رفتم سونو با کلی امید رفتم که بدونم جنسیتش چیه که بتونیم صداش کنیم و بتونیم واسش لباس بخریم ولی نشد که بشه...بچه با با شرم و حیا بود انگار خدا رو شکر...پاهاش رو هم بود و معلوم نشد جنسیتش چیه...ولی کلی چیزای با نمک دیدم ازش...مشتای کوچلوی یه دستش و کف دست دیگه ش معلوم بود و با دیدنش کلی تو دلم قربون صدقه ش رفتم...سرش چشماش دستاش و پاهاش معده و روده و کبد و کلیه و چه و چه و چه...دکتر سونو با حوصله همه رو بهمون نشون داد و البته که خیلی واضح نبودن اما همونم باعث شد کلی ذوق کنیم با دیدنش...حامی هم با اشتیاق فراوون وایستاده بود و مونیتور دکتر و نگاه می کرد...
خانواده من و حامی هم که مدت هاست انتظار این لحظه رو می کشیدن که بدونن نوه شون دختره یا پسر کلی ضد حال بود براشون...حالا ایشالا دفعه بعدی حتما معلوم می شه
نظرات 6 + ارسال نظر
گلابتون بانو چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 18:40 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

این اتفاق برای منم افتاد! پارسال همین موقع ها تقریبا. خیلی حالگیریه!
تو هفته چندی؟

امروز 15 شهریور تو هفته بیست و یکم هستم...

صبا چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 23:29 http://maokhoda.persianblog.ir

ای بابا نی نی من که هنوز دکتر دستگاهش رو روی شکمم نذاشته بود هوار زد پسره فکر نکنین بچه ام بی حیاست ها.قربونش برم خبر از این طرف نداشته سونو آنومالی بود؟ پس برای جنسیت دوباره باید بری.کی اونوقت؟

آرهکه با حیاست بچه ت... بچه م نمی دونسته می خوان چکش کنن وگرنه خودشو جمع می کرد کسی نبیندش...نه؟
سونوی انومالی چیه؟ من سونوی سلامت رفتم...دفعه بعدی نمی دونم کیه...باید برم دکتر زنانم ببینم اون چی می گه...

رزماری پنج‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:00 http://mano-hamsaram.blogsky.com

ای جانم عجب نی نی با شرم و حیایی .
پس هنوز داره ناز میکنه و رخ نمی نماید .شاید زیر زبونی میخواد این فسقلی ناز مامانی ؟
خلاصه باید نازشو بکشین تا اونم یه نشونی از خودش بهتون بده

همون نه...زیر زبونی باید براش جور کنیم...از دست بچه های حالایی

گلی پنج‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 13:13

سلام مامان خانم خوبی ؟ خوبه بالاخره پیدات شد اینطرفا
انشالله که خانوادگی صحیح و سالم باشین
من که تا 8 ماهگی جنسیتشو نمیدونستم یعنی نمیخواستیم بدونیم دیگه دکتره از دهنش در رفت بهمون گفت

سلام گلی عزیز...آره دیگه...
ممنونم ولی اگر بدونیم بهتره...آخه واسه خرید سیسمونی لازم می شه...وگرنه من خودمم ترجیح می دم نه خودم نه دیگران کسی ندونه...

صدف شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:58

وااااااای بلورین از نی نیت میگی کلی ذوق زده میشم ...
چقد حس قشنگی باید باشه ..
فدای دست و پای کوچولوش
باورت میشه نی نیت رو اندازه بچه نداشته ی مروارید دوست دارم . یعنی اگه خواهری هم تو این شرایط بود همین اندازه ذوق زده میشدم و برام عزیز بود .
ایشالا یه بچه سالم و صالح و خوشگل و توپول و مپل

تو هم عین خواهر خودمی صدفی...
بوووووووووووووووس

عسل شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 20:20 http://withgod.persianblog.ir/

اخییییی
عزیزمممم
خداروشکر که سالمه همینش مهمه :)

ممنونم ازت عسلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد