*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

یا امام رئوف ما

یا امام رضا مددی
فردا تولده...تولد یه امام مهربان و دوست داشتنی...چه قدر دلم می خواست الان تو حرم باشم و تو صحن و سرای اونجا قدم بزنم...
چند روز قبل به حامی گفتم کاش به جای سه ماه قبل الان مشهد بودیم...حیف که قسمت نشد...ولی خوبیش اینه که کوچولومون از همون ماه اول به وجود اومدنش رفت امام رضا...خوش به سعادتت عزیز دلم...همه این سعادت نصیبشون نمی شه...کاش امام خوبی ها تو طول دوران زندگیت هم دستات و بگیره و نذاره به زمین بیافتی...نذاره گناه کنی...نذاره از اطاعت خدا دور بشی...امام خوبی ها ازت می خوام این فرزند ما سالم و صالح دنیا بیاد و پاک زندگی کنه و اون دنیا دست پدر و مادرش و هم بگیره و نذاره سقوط کنن...
یا امام رئوف...یا ضامن آهو ازت می خوام از خدا بخوایی همه ما رو عاقبت به خیر کنه...
تولدتان مبارک آقا
نظرات 7 + ارسال نظر
دختری بنام اُمید! یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:23

سلام عزیزم
عیدتون مبارک :*
ان شالله نی نی شما هم فرزند سالم و صالحی باشه به حق این روز عزیز:)

سلام بانو جان...
ممنونم ازت عزیزم...انشاءلله

رزماری یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 13:16 http://mano-hamsaram.blogsky.com

انشاء الله .
عید شما هم مبارک بلورین جان

ممنونم ازت

الما یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 18:48

سلام منم همشد میومدم دیدم خبری نیست دیگه ناامید شدم الان اومدم 3تا پست با هم خوندم.خیلی خوبه منم حساتو درک میکنم.ائلین تکوناش چ حالی ب ادم میده منکه دقیقا از همون اول رو جنسیتش یه حسی بهم میگفت پسره واقعا هم همین شد.هر کیم ازم میپرسید ب نظر خودت دختره یا پسر منم میگفتم احساس میکنم پسر تا وقتی تو سه بعدی حدسم درست از اب دراومد.ایشالا ک همه مامانا بچه هاشونو فقط سالم تو بغل بگیرن

ممنونم ازت آلما جان که میایی اینجا و نظر میذاری...
انشاءالله

صدف یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 23:16

عیدت مبارک

ایشالا که آقا در تک تک لحظات نگهدار نی نیت باشه
منم چون هشت ماهه دنیا اومدم سلامتیمو نذر امام رضا کردن . برای همین ارادت خاصی به امام رضا دارم . حس میکنم همیشه دستمو میگیره .

انشاءالله...
دقیقا همینطوره...تو که دیگه چشیدی عنایت اماممون رو بیشتر این حس و داری

مامان باران یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:37 http://ali-kochulooye-ma.niniwebog.com

سلام مادر مهربون.ایشالا نی نی ات بسلامتی دنیا بیاد. هفته چندی؟ تا مبتونی استراحت کن که بعدها فرصت هیچ کاری نداری..'!
وقت داشتی به وب علی و باران سر بزن

سلام...ممنونم ازت...الان که دارم پاسخ نظرت و مینویسم تاریخ شش مهره نودوسه هست هفته بیست و نه هستم...
چشم

صدف یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 19:11

سلام خانم خانما
حال خودتو نی نیت خوبه ؟؟

ناپیدایی!!! کم پیدا هم نه .. ناپیدایی کلا ...

دلمون برات تنگولیده . نی نی به دنیا بیاد که لابد کلا قید ما دوستای قدیمی رو میزنی . آره ؟؟

سلام صدف جونم...نه عزیزم این چه حرفیه...من دوستای خودمو هیچ وقت فراموش نمیکنم...فقط این مدت نتونستم بیام و کام و روشن کنم...وگرنه همه ش تو فکرتون بودم...دوباره میام خودمم دلم واسه اینجا و دوستای گلم خیلی تنگ شده بود

صدف سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 17:43

بازم نیستی ؟

میام صدف بانو جانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد