*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

ابراز وجود

سلام دوستای گلم...ببخشید که نیستم...اصلا تو این مدت وقت نشده پای پی سی بشینم و بنویسم...الان هم با گوشی اومدم...راستش با گوشی هم اذیت میشم آخه مثل پی سی راحت نیست...فقط اومدم بگم من هستم...گاهی یه نگاهی به نظرات میندازم و میرم...حرف زیاد واسه گفتن ندارم اما همون قدری هم که هست تو چند روز آینده میام و مینویسم...فقط بدونید تو فکرتونم...

راستی جنسیت بچه م هم معلوم شد چیه...تو پست بعدی مینویسم تا تو کف بمونید ( آیکن آدم بدجنس و نیشخند)... نمی دونم چرا با گوشی شکلکا ثبت نمیشه...

فعلا تا چند روز دیگه بای

نظرات 8 + ارسال نظر
دختری بنام اُمید! چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:15

سلام عزیزم
خوبی؟ نی نی خوبه؟
ان شالله هر جا هستی سلامت باشی عزیزم
منتظر پست بعدی هستم
مراقب خودت و نی نی باش:*

سلام دوست گلم
ممنون خوبیم
چشم زودی میام

یِ خانومِ شاد! چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 22:33

سلام خانومی
منم بعد مدتها سری زدم ب دوستام
فک کنم مامان شدنتم بهت تبریک نگفتم
کلی خوشحال شدم فهمیدم مامان شدی

سلام تو معلوم هست کجایی دختر خوب؟ وبت و چرا حذفیدی؟ دلم واست تنگ شده بودا...
ممنونم از لطفت ایشالا روزی خودت باشه

رزماری پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:30 http://mano-hamsaram.blogsky.com

ای بلا نمی خوای بگی تا ما رو تو خماری بگذاری ؟؟؟
ایشالا هر چی که هست صحیح و سلامت باشه و قدمش براتون پر خیر وبرکت

آره...ولی زود میام و میگم...تو هفته جدید ایشالا...
ممنونم ازت انشاءالله

منا شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 17:34 http://sahmemaan.blogfa.com

وااااااای خیلی بد شدی خوب میگفتی جنسیت بچمونووو :(

میام میگم عجله نکن

عسل دوشنبه 5 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 20:44 http://withgod.persianblog.ir/

به نظر من پسرهههههههههه
هرچی که هست ایشالا ساااااااالم و صالح بشه :*****

صدف دوشنبه 5 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 21:41

ایییییییییییی جوووووووونم

بیا بگو دیگه

نمیدونم چرا به دلم افتاده دخمله ...

بدوووووووبیا بلورین

چشم

صدف پنج‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:02

اومدم یکم شکایتت رو به نی نیت بکنم و برم ...

خودت نخون با نی نی هستم .

این مامان بلورین شما دوست سه ساله بنده بود از وقتی سرو کله شما پیدا شد بیخیال ما شد کامممممممل ...حتی شاید اصلا الان کسی به اسم صدفو هم نشناسه .
سه هفته پیش هم اومد گفت تو خماری جنسیت بچم بمونین تا چندروز دیگه میام میگم ولی الان داره میرسه به روز زایمان شما و از مامان بی وفات خبری نشده . ما که دیگه براش مهم نیستیم بیزحمت شما یه صحبتی باهاشون بفرما بگو لااقل یه زحمتی بکشن یه تک پا بیان اینجا اسم شما رو به ما بگن و به قول خودشون یه ابراز وجودی بکنن .


وایی صدف من عذر میخوام ازت...ولی باور کن از موقعی که این نی نی اومده من حسابی تنبل شدم و پر خواب...پست بعدی رو به چند دفعه نوشتم...ولی بالاخره فردا شنبه هفده آبان منتشرش میکنم...میخوام عکس بذارم واسه همین با گوشی نمیشه و حتما باید با کامپیوتر باشه...فردا انشاءالله میام...
خلاصه ببخشید عزیزم

sadaf شنبه 17 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 15:54

سلاممممممممم مامان کوچولو خوبی ؟؟
آخ جوووووون بازم سونوی خاله صدف درست پیش بینی کرد . هم نی نی تورو درست حدس زدم که دخمله هم نی نی صبارو پیش بینی کرده بودم پسره هم نی نی مریم وبلاگو .
کلا تو فامیل هم من معروفم به سونوگرافی از راه دور و بدون غلط :-D
چه اسم خوسگلی هم داره این دخملک . فاطمه ... ایشالا که همون حضرت فاطمه نگهدارش باشه و صد درصد وقتی مادرو پدری مثل شما داره بهترین تربیت رو هم خواهد داشت اینو من مطمینم .
زنجیرت هم خیلی شیک و خوشگله الله نگهدار خودت و نی نی باشه .
این روزها منم دعا کن خیلی ... چندتا حاجت دارم دعا کن تا آخر سال 93 بهشون برسم .
به فاطمه کوچولو هم سلام برسوووون و از راه دور یه بوس از طرف من نثارش کن .

سلام عزیزم...
بله دیگه ما نیاز به سونوگرافی نداریم وقتی صدف خانوم هست...
ممنونم از لطفت
ایشالا که خدا حاجت هاتو به خیر برآورده کنه...
فاطمه هم تو رو میبوسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد