*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

من و نی نی و اتاق نی نی!

این روزا منتظرم که اتاق نی نیمونو درست کنیم...اما قبلش باید اتاق خودمونو جا به جا کنیم و اتاق بچه مونو بیاریم جای اتاق خودمون...بیشتر خریدهای سیسمونی انجام شده اما فقط مونده چیدنش که اونم انشاءالله به سلامتی باشه بعد از جا به جا شدن اتاق ها. البته هنوز تصمیم قطعی هم نگرفتیم برای جا به جایی اما اگر اتاق ها رو هم جا به جا نکنیم بازم اتاق نی نی یه خورده کار داره که باید روش انجام بشه واسه همین داره یه مقدار طول میکشه...

الان تو هفته سی یک بارداری هستم...با وجودی که خوابم زیاده تو طول شبانه روز اما وقت بیداری حس میکنم خستگی زیادی تو تنمه آخه تو خواب زیاد دست به دست میشم و همین باعث میشه زیاد بیدار بشم و با احتیاط تغییر موضع بدم...ولی در کل نی نی کوچولومون زیاد اذیتم نمیکنه قربونش برم...

راستی قرار بود بگم جنسیتش چیه...نی نیمون یک عدد دختر کوچولوی ناز و دوست داشتنیه...دختر کوچولوم وقتی ورجه وورجه میکنه من کیف میکنم...انشاءالله لیاقتش و داشته باشم و بتونم خوب تربیت کنم...من که بچه مو نذر امام حسین کردم...انشاءالله که خودش دستش و بگیره...خودش تو تربیتش کمکم کنه و خودش به بچه م خدایی شدن و اظاعتش و یاد بده...دوست دارم فاطمه کوچولومون دست پدر و مادرش و بگیره و برسونه به امام زمان و ما رو جلوی امام عصرمون سربلند کنه...

یک ماه و نیم پیش مامانم اینا برام مراسم قرآن گرفتن که یه مدال طلا منقش به اسم الله بهم هدیه دادن و گردنم انداختن این یه رسمه که از قدیم بوده برای سلامتی مادر و بچه...خدا رو شکر مراسم خوبی بود که حدیث کساء خونده شد...خیلی جاها قرآن هم میخونن اما گفتن چون ممکنه کسایی باشن که دیرتر بیان مراسم و اون سلام علیک کردنا و آمد و شدها باعث بی احترامی به قرآن بشه نخوندن...اینم اون مدال طلا...

نظرات 3 + ارسال نظر
دختری بنام اُمید! یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:09

سلام عزیزم
خوبی؟
فاطمه خانم خوبه؟ الهیییییییییییییییی خیلی اسم قشنگی انتخاب کردید
ان شالله فرزند صالحی باشه واسه مامان و بابای مهربونش
مراقب خودت و نی نی باش

سلام بانو جان...
ممنونم از لطفت...فاطمه هم خوبه سلام میرسونه...آره دیگه فقط واسه خاطر حضرت فاطمه این اسم و انتخاب کردیم...
ممنون ازت انشاءالله

topoli یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 13:46 http://ghandeasal91.blogfa.com

به به . به سلامتی !
ان شالله که صاحب اسمش نگهدارش باشه

ما هم ازین رسما داریم ولی یه کم متفاوته . تو مجلس قرآن نمیخونن . مادر دختر بهش گردنبند طلا میده که روش قرآنه . حالا یا چهار قل یا ایت الکرسی با کلی لباس بارداری و این چیزا . مهمونا هم دست و کل و بخور بخور دارن ! شونصد مدل غذا هم درست میکنن .
ولی رسم شما قشنگ تره ... برکتش بیشتره که تو مجلس دعا و قران میخونن! یه رسم خوب ازت یاد گرفتم !

ممنونم ازت
اتفاقا رسم قدیما ما هم این بوده که گردن بند طلا به شکل قرآن میدادن که توشو یه صفحه ریز از قرآن میذاشتن...جدیدا هم که طلای الله و آیت الکرسی و اینا میدن...رسم لباسای بارداری هم داریم به همراه کل و دست و میوه و شیرینی...دیگه اینجا غذا نداریم فقط...وگرنه بقیه چیزاش شبیه به شماست...منم مختصر نوشته بودم

گلابتون بانو دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:20 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

به سلامتی. چیدن اتاق بچه خیلی هیجان داره!
و تبریک ویژه بابت دختر بودنش. انشاالله درپناه امام زمان و با عنایات ایشون بزرگ بشه.

خیلی زیاد...اینقدر ذوق دارم زودتر بتونم شروع کنم که نگو...
ممنونم انشاءالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد