*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

به دنیا سلام کن دخترم!

سلام به دوستای گلم...

خبر خبر خبر

من بالاخره مامان شدم بعد از نه ماه انتظار...دختر کوچولوم بامداد یکشنبه ساعت یک و نیم دنیا اومد...در اولین فرصت میام براتون از این چند وقته تعریف میکنم...

سلام به دوستای گلم...

خبر خبر خبر

رمز و میلاد

پست قبل جدیده...سیسمونی فاطمه گلم

اگر رمز و یادتونه که هیچ اگر هم نه که فقط از دوستان خودم که جزء لیست دوستان وبلاگیم هستن و رمز و ندارن بگن تا بهشون رمز و بدم...

در ضمن دلم می خواد پیشاپیش میلاد پیامبر بزرگمون حضرت محمد (ص) و همینطور امام جعفر صادق (ع) رو به همه تبریک بگم...ایشالا عیدی خوبی از این بزرگواران بگیرید...من دلم می خواست بچه م جمعه همین هفته مصادف با میلاد این دو معصوم بزرگوارمون باشه اما تا ببینیم خدا چی می خواد و چی مصلحتشه...

الان همه چیز تقریبا آماده است برای ورود فاطمه خانوم به خونه...دوستای خوبم من و دعا کنید...انشاءالله که قدم دخترم خیر باشه...دلم می خواد دخترم سالم و صالح باشه...دلم می خواد خدا رو تو کاراش یاد کنه و از اون اطاعت کنه...دلم می خواد فرد مفیدی برای مردم بشه البته برای رضای خداش...دلم می خواد صبور باشه و با اخلاق و مهربون و دلسوز برای خانواده شو همه مردم...دلم می خواد پر تلاش باشه و زحمت کش...مسئولیت پذیر و احترام گذار باشه...باهوش باشه و تو زندگی عاقلانه رفتار کنه از همون کودکیش...با نظم و ترتیب باشه و خلاصه هر صفت خوب دیگه ای که لازمه یه نفر داشته باشه رو دارا باشه...

می دونم شاید توقعم زیادیه اما واقعا تو این نه ماه دعای من همین بوده و هست...ذره ایش هم داشته باشه من خدا رو شکر می کنم...شما هم دعا کنید کوچولوم خوب باشه...خوبه خوبه خوب...

سیسمونی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.