*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

اندر احوالات اسفند من و فاطمه

سلام به همه دوستان با یه دنیا محبت...قبل از هر چیز بگم من نمیدونم چرا نمیشه از طریق گوشی برای دوستای بلاگفایی کامنت بذارم...اونا به بزرگی خودشون منو میبخشن دیگه...فقط بدونن من میخونمشون...

وایی من عاشق ماه اسفندم...اسفندی که توش پر از جنب و جوش برای شروع سال جدیده...چند شب پیش با حامی رفتم و یه جفت کفش خریدم...من هنوز کفشای زمان حاملگیم و میپوشم دیگه حسابی ازشون خسته شدم...تنهارخرید من برای عیدم...حالا احتمالا برم یه مانتو هم بخرم...حیف از مانتوهای قبلیم که حسابی نو بودن و خیلی نپوشیدمشون اما حالا واسم تنگ شدن...منم هی نگاهشون میکنم و هی غصه میخورم...با وجودی که چاق نشدم ولی بازم دلم میخواد به وزن قبلیم برگردم آخه اونجوری دخترونه تر بودم تازه دلمم واسه مانتوهام کباب میشه که نمیتونم بپوششون...

از عوارض بچه داری و یا شایدم اضاف کردن وزن هم زانو درداییه که تازگی ها دچارش شدم...دیگه خیلی نمیتونم راحت رو زمین چار زانو بشینم و برای خودم خوش باشم باید حتما رو صندلی بشینم وگرنه زانوهام تا که شد سخت میشه صافش کنم و بایستم...پیرزن شدم و رفت)))))):

امروز با بابام رفتیم بهداشت و واکسن دو ماهگی فاطمه رو زدیم...بچه م کلی گریه کرد قربونش برم...تازه پنج اسفند هم رفتیم گوشش و سوراخ کردیم اونجا هم گریه زیاد کرد ولی از گوشش راحت شدیم چون هر چی بزرگتر میشه کنترل دستش بیشتر میشه و کار سختتر...پنجم تولد حضرت زینبم بود دیگه گفتیم شگون داره...

نظرات 8 + ارسال نظر
صدف جمعه 22 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:49

هم کفش نو مبارک هم سوراخ کردن گوش فاطمه خانم ولی چقدر زود گوشش رو سوراخ کردی مگه هول بودی

ایشالا خواهر لاغر بشی و باز بتونی اون مانتوهاتو بپوشی
ایشالا سال جدید سال پر از خیر و برکت برای خانواده سه نفریتون باشه ...

دختری بنام اُمید! جمعه 22 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 19:38

سلام بر بلورین بانوی عزیز و فاطمه خانم خوشگل:*
خوبین؟
من که دل دیدن واکسن زدن و گریه بچه ندارم:(
ان شالله همیشه سلامت باشی عزیزم

فنچ بانو سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:30 http://baghe-ma.blogsky.com

بلورین بانوی خوبم...
عذر تقصیر برای این همه غیبت...
براتون سالی پر از سلامتی و خیر و برکت از خدا میخوام دوست خوبم
روی ماه خودت و فاطمه ی گلم رو می بوسم

منا سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:19

الهیییییییییییی الهیییییییییییی اصلا باورم نمیشه کهتو الان یه جوجه داری :)

صبا پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:51 http://maokhoda.persianblog.ir/

واااااااااای واکسن دوماهگی.چقدر از روزای واکسن بدم میاد.شما گوش سوراخ کردن داشتین و ما هم پروژه عظیم ختنه که یه هفته دنباله داشت :(
عزیزم هم دردیم منم کلی مانتو دارم که نمیتونم بپوشمشون.ایشاله یواش یواش وزنمون کم میشه و ایشاله سال دیگه این موقع همه لباسهای قبل بارداریمون اندازه مونه :)

دختری بنام اُمید! جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 18:05

سلام ، سال نو پیشاپیش مبارک، ان شالله سالی خوش و شاد در کنار خانواده عزیزت داشته باشی بلورین بانوی عزیز

صدف جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 20:11

سلام خانمی سال نو مبارررررررررررک

مرضی دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 17:23 http://azno93.blogfa.com/

سلام
نمیدونم منو یادت هست یا نه
اما اخرین بار هایی که خونده بودمت نی نی نداشتی
مبارکه

سلام اره که یادمه
میام پیشت الان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد