*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

استرس این روزام

از شروع ماه رمضون نمیدونم چرا خانم گلمون شدیدا گریه ای شده. یعنی فقط کافیه بذاریمش سر جاش چنان جیغای بنفشی میکشه که دیدن داره...نمیدونم چشه...شاید گرسنه است و شیرم کافیش نیست و یا از دندونشه و یا دلش درد میکنه...کلافه شدم...حالا سر شش ماهگی باید ببرمش بهداشت ببینم چی میگه در مورد وزنش البته اگر دیدم ادامه پیدا کرد حتما میبرمش دکتر.

این روزایی که بیشتر از همیشه دلم میخواد بیام تو وبلاگم و وب بقیه دوستان واقعا فرصت نمیشه و زمانی که خانم گل خوابه باید تند و تند به کارای خونه برسم که وقتی بیداره به کل من باید در خدمت ایشون باشم...خلاصه که روزای پر از استرسی رو دارم میگذرونم...

نظرات 2 + ارسال نظر
دختری بنام اُمید! شنبه 13 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 19:00

سلام بلورین عزیزم
خوبی؟
دخمل گلت خوبه؟
الهی، طفلی، ان شالله که زودتر بفهمید چرا گریه میکنه که هم تو اذیت نشی هم دختر گلت:*
مراقب خودتون باشید

سلام عزیزم
ممنونم خدارو شکر مهربون
انشاءالله
مرسی

یِ خانومِ شاد! یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:35 http://m66h.blogsky.com

سلاااااااااااااااام دوست قدیمی!
مامان امروز!
کلی دلتنگت بودم

نی نی وابسته و بغلی شده دیگه
انشا الله بحق همین روزها حال و احوالت خوب شه

سلام
ممنونم ازت
خوشحالم کردی با کامنتت
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد