*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

من و خانم گل از پارسال تا به امسال

نمیدونم چرا ما ماه رمضان و تنها تو نخوردن میدونیم...البته من خودمو میگم...پارسال و امسال که من نتونستم روزه هام و بگیرم به کل انگار بقیه اعمالشم سختم میشه انجام بدم...انگار دست و دل ندارم واسه انجام اعمال و خوندن دعا و قرآن و غیره...البته شاید همون نخوردنه باعث خیلی از اتفاقات خوب تو آدم میشه...شاید یادمون باشه که با نخوردن باید خیلی از کارا رو انجام ندیم و خیلی از کارا رو هم انجام بدیم...خلاصه این نگه داشتن شکم تو ماه رمضان به نظر من رابطه مستقیمی داره با انسان سازی...چی بگم والا؟ من تو این دو سال که این مدلی بودم دیگه نمیدونم تا چه حد این حسم درسته...

امشب و شب نوزده خانم گل نذاشت ما به اعمال شب قدر برسیم درست...شب نوزده که تو خونه موندم و مثلا خواستم خونه احیا بگیرم ولی وسطای دعا خوندنم بیدار شد و فهمیده بود پیشش نیستم شروع کرده به گریه کردن اونم از نوع شدید همراه با جیغ...خلاصه دعای جوشن کبیر نصفه بیشترش نخونده موند...امشب گفتم برم مسجد محله مامانم اینا...خیلی وقت نبود نشسته بودم که خانم گل اونجا هم شروع کرد به نق زدن و البته طبق معمول درست شیر نخورد...این شیر خوردن فاطمه هم مکافاتی واسه ما داره...با هزار ترفند باید شیرش بدم...

حالا هم خودم تنها خونه بابام اینا نشستم...خانم گل و خواب کردم یه سر اومدم اینجا...البته کمی از دعای جوشن و از تی وی گوش دادم و البته مناجات حضرت امیر و از گوشیم ولی همه رو به خاطر فاطمه خانم خاموش کردم بلکه بیدار نشه...

اینم از قصه من و خانم گل از پارسال تا به امسال...ان شاءالله تنش سالم باشه به حق صاحب این ماه عزیز...ما تحمل میکنیم و سعی میکنیم غر نزنیم...منظور از ما من و حامی هست...

تو این شبا من و هم دعا کنید

نظرات 12 + ارسال نظر
مگهان چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:37 http://meghan.blogsky.com

شما از یک فاطمه نگه داری کردین و قطعا حضرت علی خوشحال تره از اینکه شما از بنده ی پاک خدا مواظبت کردین تو چنین شبی :)

+ شب قدر یک مادر نصفه نیمه ش هزار برابر شب قدرهای امثال من می ارزه...:)

نه بابا تا این حد دیگه
امیدوارم طاعات شما قبول باشه

نیلوفر چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:07 http://nilooooofar.mihanblog.com/

آرزو میکنم در این شبهای عزیز زیباترینها را از دستان خدا ھدیه بگیرید.
95615

ممنونم

بلورین چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:50

خداوند مهربونمون میفرماید: اگر آنهائی که به من پشت کرده اند می دانستند که من چه اندازه انتظار دیدن آنها را می کِشم و چه مقدار مشتاق توبه و بازگشت آنها هستم هر آینه از شدت شور و شوق نسبت به من جان می دادند و تمام بند بند اعضایشان به خاطر عشق به من از هم جدا می شد.

شما چرا هم اسم من هستی؟

صدف چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:56

مهم نیته عزیزم که نیت تو هم خیر و پاکه . حاجت روا باشی

منو هم خیلیییی تو این شبا دعا کن

ممنونم صدف جان

دختری بنام اُمید! پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:23

سلام بلورین عزیز
خوبین؟
آره واقعا! وقتی آدم روزه نیست انگار هیچکدوم از اعمال هم قابل انجام نیست، البته بخاطر اینه که همیشه ماه رمضون برای ما نخوردن بوده!
الهی! خب خانم گل توجه میخواد! شما تحمل بفرمایید، ان شالله فرزند صالحی بشه و سالهای بعد اون شما رو کشون کشون ببره مسجد
التماس دعا

سلام دوستم
اره دقیقا
دقیقا بچه های کوچولو فقط رسیدگی میخوان بس
انشاءالله دعای جالبیه

مریم سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:32 http://cassper.blogsky.com

سلام عزیزم. غصه نخور من با شناختی که از پسرم داشتم هر سه شب و خونه موندم.حیف...........

راستی هنوز دندون در نیورده خانومی؟
نیما من که داره دندون بالایی هاش در میاد. البته هنوز در نیومده. خیلی گریه میکنه. اذیت میشه بچم....

راستی عکسای دخملت و بزار دیگه. من منتظرم. من رمزم ندارم

اره حیفه واقعا
نه هنوز ناز داره دندوناش هم عین شیر خوردنش
چشم

مریم سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:33

سلام عزیزم. غصه نخور من با شناختی که از پسرم داشتم هر سه شب و خونه موندم.حیف...........

راستی هنوز دندون در نیورده خانومی؟
نیما من که داره دندون بالایی هاش در میاد. البته هنوز در نیومده. خیلی گریه میکنه. اذیت میشه بچم....

راستی عکسای دخملت و بزار دیگه. من منتظرم. من رمزم ندارم

سلام مریم جان
اره واقعا حیفه
نه بابا هنوز... خدا کنه دیرتر دندوناش در آد
چشم حتما میذارم این مدته اصلا فرصت نشده برم پای کام تا از اونجا عکساشو بذارم چون از تو گوشی اصلا نمیشه

شیوا دالان بهشت سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 22:22

سلام بلورین جان خوبی؟ چه خبر؟ دخترت چطوره ؟ انشالا خوب و خوش و سلامت باشید همیشه

سلام
ممنونم ازت

صدف شنبه 27 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 17:41 http://sadaf-268.blogsky.com

سلام عزیزم
عیدت مباررررک البته اگه صدسال دیگه سر نزنی به اینجا و عید قربان و غدیر هم نگذشته باشه
خلاصه باتوجه به اینکه امروز عید فطر است خدمت شما تبریک میگم

سلام عزیزم
دیدی زود اومدم و البته به موقع
عید شما هم مبارک

صبا یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 16:23

با بچه کوچیک اصلا فکر مسجد هم نکن.من میگم برم الکی نه خودم چیزی میفهمم و نه میذارم اطرافیانم با خیال راحت اعمالشونو انجام بدن.در این روزها همین بچه داری خودش عبادته

دقیقا همینطوره
حالا انشاءالله سالهای بعدی

لیلا سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:59 http://chatrerangi.blogsky.com

سلام عزیزم.ممنون که به یادم بودی و بهم سر زدی.قدم خانوم گلت هم مبارک باشه عزیزم.خدا حفظش کنه زیر سایه مامان و باباش باشه همیشه.دلم برات تنگ شده عزیزم.

خوشحالم اینجا میبینمت
ممنونم ازت لیلا جان

گلابتون بانو پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:50 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

حالاتت کاملا برام قابل درکه!
به این فکر کن که خود بچه داری یکی از با ارزش ترین کاراس و بزرگترین ثواب ها رو داره.

اره منم به همین امید و به امید سال های آینده برای عبادت میتونم از این موضوع راحت بگذرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد