*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

تابستون نگو بلا بگو!

الان دلم یه جای خوش آب و هوا میخواد برای گذران تابستون. اینجا بس که هوا گرمه و آفتاب کله آدم و داغ که چه عرض کنم جزغاله میکنه جرأت نداریم از خونه بیرون بیاییم. تنوع خیلی تو زندگی خوبه از مسافرتش بگیر تا تو تغییر فصل و ماه و سال و تنوع تو مناسب ها و غیره...اما من از بین این ایام متنوع هیچ وقت از رسیدن تابستون استقبال نکردم.  هوای گرم و آتشین تیر و مرداد دیگه استقبال نداره... تازه ما تابستونو به اندازه کافی تو اردیبهشت و خرداد داریم که به نوعی تابستان در بهاره و  دیگه تیر و مرداد برامون حکم تابستونو نداره بیشتر اسم جهنم و میشه روش گذاشت...مادرشوهرم که گاهی میگه ما جهنمم میریم؟ اینجا خودش جهنمه باید ما رو بفرستن بهشت...

تمام حرفم این بود که بگم چند روز پیش دلم هوای شمال کشورو کرده بود...به به به...طراوت و سرسبزیش و اون رطوبت موجود تو هواش حال آدم و جا میاره...عطر جنگل و دریا و نم بارونو بوی چمن های خیس خورده خیلی مزه داره...دلم  و خوش کردم یه بار دیگه خدا بخواد برم اونجا ها...اما آیا کسی هست مرا یاری کند؟ یاد تابستون هشتاد و هفت به خیر که با خاله و مادربزرگ و مامانم اینا رفتیم اونورا...چه قدر خوش گذشت...

نظرات 6 + ارسال نظر
نیلوفر پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 23:09 http://niloofar9191.mihanblog.com/

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
8775

ممنونم

یِ خانومِ شاد! شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 19:05 http://m66h.blogsky.com

امیدوارم ب زودی فرصتی پیش بیاد بتونید برید سفر و جاهای خوش آب و هوا
البته این چند روزه اکثر شهر ها هوا خوب بود

امیدوارم

دختری بنام اُمید! یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:05

سلام خوبین؟
ان شالله بازم میری بلورین عزیزم

سلام
من که امید دارم به خدا

صدف یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 19:15

آخخخخخخخخ بلورین از دریا و جنگل و مه و رطوبت نگووووو که بدجور دلم کبابه .

حیف که بخاطر سرکار رفتن و دفاع پایان نامم توفیق رفتن به شمال رو نداریم امسال ولی بس دلم هوای اونورارو کرده .
تهرانم این روزا خیلی گرمه خصوصا ظهراها تا ساعت 4 ....

حالا خوبه اونورا بهتون خیلی نزدیکتر از ما هست و رفتن براتون راحتتر از ما هست ولی خداییش حیفه آدم کم بره اونروا

عسل سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 22:41

بلورین بانو خیلی کم میای از وقتی که نی نی دارشدی :( دلمون تنگ شده برای شما

منم دلم تنگ می شه براتون ولی واقعا وقت کم میارم

رزماری چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:40 http://mano-hamsaram.blogsky.com

سلام بلورین عزیز .البته الان که می نویسم تابستون تموم شده ولی فقط خواستم یادآوری کنم تابستون شمال همچین خنک هم نیست بیشتر گرما و شرجیه .
اگه خنکی بخوای باید بری سمت ییلاق و بخش هایی که کوه داره وگرنه من که خودم ساکن گیلان هستم از گرما کلافه میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد