*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

حس خوب خرید و تمیزی

اول از همه بگم دوستای وبلاگیم که رمز میخوان بگن براشون بفرستم البته همون رمز قبلیه است ولی گفتم شاید بعضی ها فراموش کرده باشن...دیروز بالاخره فرصت شد بیام پای کامپیوتر و عکسای خانم گل و براتون بذارم ببینید...از زمان تولدش تا حالا...

دو هفته پیش بعد از بالا پایین کردن یه عالمه مغازه کفاشی بالاخره تونستم دو جفت کفش بخرم...خیلی سخته بچه بغل اما من دلی از عزا در آوردم...تازه دو تا شلوار بیرونی مدل دمپا هم  چند روز قبلش خریدم بعد یکی از کفاشی هایی که ازش کفش خریده بودم کیف های جدیدی هم آورده بود و من یه کیف مجلسی هم برداشتم...بعد از اون همه خرید واقعا حالم خوب بود...واقعا راست گفتن خرید کردن حال زنارو خوب میکنه...مانتو هم دو سه تا نو دارم که به علت تغییر سایز نپوشیدمشون حالا اگر کمی و فقط کمی همت کنم لاغر بشم اونارم میتونم بپوشم...چون تغییر سایزم زیاد نبوده که کلا بی خیال مانتوهام بشم...

و حالا به یه معضلی دچار شدم دلم نمیاد خریدام و استفاده کنم  

به حامی که میگم دلم نمیاد میگه پس قابشون بگیر

البته دنبال مناسبت خاصی هستم که استارت بزنم

...

و اما پس از گذشت حدود دو سه سال که در به در دنبال این بودم که بافتنی و قلاب بافی رو یاد بگیرم چند روز پیش سایتی رو پیدا کردم که این امکان برای کاربراش فراهم کرده که این چیزا رو یاد بگیرن...البته صاحب سایت یه گروه آموزشی تو شبکه های مجازی قراره راه بندازه که از ابتدا بافتنی و قلاب و یاد میده و منم ثبت نام کردم...خلاصه که دل تو دلم نیست این کلاسا شروع بشه..هزینه ش هم مناسبه برای هر ماه هفت تومن...خدا کنه خانم گل بذاره من برسم به این کلاسا...

 اینم سایتش با بقیه جزئیات

http://steps-of-sewing.com

کسانی که دوست دارن میتونن اقدام کنن...

...

خونه تمیز و مرتب حال آدم و خوب میکنه...من تمام سعیم رو اینه که اگر جایی کثیف  شد یا حتی چیزی جاش عوض شد همون موقع تمیزکاری کنم تا نمونه رو دستم و کارا تل انبار بشه...اینجوری خیال خودمم راحتتره  و سختیشم کمتر...وقتی جایی میرم که میبینم همه چی در هم و ریخت و پاشه کمی عصبی میشم و پیش خودم فکر میکنم مثلا این که جاش اینجا نیست پس چرا الان اینجاست؟ یا اینجا باید الان تمیز باشه ولی چرا نیست؟ واقعا کثیفی و شلوغ پلوغی حس بدی بهم دست میده. احساس آرامش نمیکنم تو محیط به هم ریخته و کثیف...کلا تمیزی صفت بدی نیست که هیچ خوبم هست من نمیدونم چرا بعضی ها دوست ندارن این مسئله رو رعایت کنن و کلا زیادی تو شلخته گی راحت زندگی میکنن...مامانمم عین منه! در واقع باید بگم من عین مامانمم!

نظرات 8 + ارسال نظر
آفرین سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 18:46 http://mylivesky.blogsky.com/

سلام. خوشحال میشم منم رمز داشته باشم.

چشم حتما

آنا سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 22:46 http://aamiin.blogsky.com

اوووف .. خرید با بچه فوق العاده سخته. خدا صبرتون بده.

آره واقعا از کت و کول افتادیم

مگهان چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:25

من بچه دوست نباید رمز داشته باشم یعنی ؟

چشم میفرستم

گلابتون بانو چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:25 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

سلام
خوب خدا رو شکر اوضاع خوبه!
خریدات مبارک. منم تازگی یه سری خرید کردم اما برعکس تو بلافاصله استفاده شون کردم!
بافتنی و قلاب بافی عالیه! یه هنر کم خرج و مفید. من که عاشقشم موفق باشی!
در مورد مرتب بودن خونه منم همین طورم. اگر خونه نا مرتب باشه کلافه میشم!

رمز هم ندارم!

سلام اره تقریبا
منم دلم میخواد استفاده کنم اما ترجیح میدم مناسبت خاصی باشه
من خیلی علاقه دارم یاد بگیرم ولی متاسفانه جایی رو تقریبا سراغ نداشتم
مرتب بودن و تمیزی حال آدم خوب میکنه
ارسال شد

دختری بنام اُمید! چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 17:02

سلام عزیزم
خوبی؟ خانم گلت خوبه؟
من رمز ندارم، بفرست لطفا
خریدات هم مبارکت باشه عزیزم
آفرین بر خانم هنرمند

سلام گلم
ممنونم
چشم میفرستم

صدف چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 21:20 http://sadaf-268.blogsky.com

سلاممممم
واییییی به به خرید . مبارکت باشه . .... منم این دوهفته بعد از دوماه کار فشرده حسابی خودمو شرمنده کردم و چادر و شلوار دم پا و مانتوی اسپرت و مانتوی کتی و شال و روسری و کفش خریدم حسابی دلی از عزا درآوردم از عید تا بحال خرید نرفته بودم حسابی خرید لازم شده بودم .
منم از شلختگی متنفرممممم مامانمم که نگووووو .... درحدی که من میز خطاطیم رو ولو میکنم مشغول خطاطی هستم میرم یک دقیقه روم به دیوار گلاب به روتون دستشویی برمیگردم میبینم مامانم کل وسایلمو جمع کرده و میزمم برده تو اتاق . دوباره باید به زحمت ولو کنم و شروع کنم میگه کلافه میشم رو میز خطاطیت برگه ها و قلمهات ولو باشه حتی همون دو دقیقه

سلام عزیزم
خیلی خرید کردن خوبه حالا خوبه تو خریدات تکمیلتراز منه...به هر حال مبارکت باشه
وقعا؟ خیلی خوبه که...البته من تا اون حد نیستم گاهی خونه شلخته میشه از دل و جونمم میخورم که به هم ریخته است ولی تنبلیم میشه ولی یه مدت که میگذره در یک حرکت انتحاری خونه رو تمیز میکنم

منا یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 20:17 http://sahmemaan.blogfa.com

به بههههه فعاااال شدیاا ناقلااا.من رمزو فراموش کردم زودی بفرست ببینم دخملموووونووو

اره دیگه خیلی دوست داشتم فعال شم

یِ خانوم شاد! سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:06

خریدات مبارک باشن عزیزم
هیچی مث خرید حال آدمُ خوب نمیکنه!
منم مث تو بعد خرید دلم نمیاد استفاده کنم :دی

من اما تو محیط شلخته راحت ترم! با تمیزی زیاد استرس میگیرم :))

ممنون
اخه اگر استفاده کنیم از ریخت می افته
خب وقتی همه چیز سر جاش باشه دقیقا میدونی باید کجا دنبال چی بگردی...تو شلختگی همه چی گم میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد