*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

روز دختر

حامی خیلی به مناسبت های خاص پایبنده از شادی ها و تولد ها و عید ها و  غیره برای عیدی دادن و مراسم های سنتی رو انجام دادن گرفته تا مناسبت های عزاداری  خصوصا عذاداری های امام حسین و غیره...

اینا رو گفتم که بگم دو روز پیش حامی میگفت روز دختر به خانم گل چی بدیم؟ که خودشم جواب خودشو داد گفت لباس خوبه؟ منم که چند روزی بود میخواستم براش لباس بگیرم گفتم آره خوبه...دیشب رفتیم و براش یه بلوز شلوار خریدیم و یه شلوار گشاد با پارچه مدل لی...

خودمم یه کلیپس میخواستم که هم کلیپس گرفتم و یه گل سر پاپیونی و برای خانم  گل هم یه گل سر چسبی و یه گیر مو...اینم از هدیه های روز دختر برای خانم گلم...

روز دختر بر همه دخترا و همه دختر دارا مبارک

نظرات 7 + ارسال نظر
قاصدک عاشق یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 14:35 http://loveghasedak.blogfa.com

مبارک باد

ممنون

دختری بنام اُمید! دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 17:18

به به روز خانم گل مبارک
خریدها و کادوها هم مبارک

ممنونم بانو جان

صدف دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 22:16

ای جانممممم
بلورین انقدر با خوندن این پستت حس خوشایندی بهم دست داد نمیدونم چرا ولی خیلی لذت بردم شاید چون دخمل خیلی دوست دارمخرید برای دختربچه هم برام لذت بخشه .

روز دختر بر خانم گل مبارررررک ایشالا سالهای سااااااال زیر سایه پدرو مادرش به خوشی و شادی و سلامتی سپری کنه .

آره دخترا خیلی شیرینن
ممنون عزیزم

یاسی شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:25

بلورین جون سلام
مامان شدنت مبارک
اصلافکرنمیکردم به این زودی بذاری بچه داربشی
برم چندتاازپستاتوبخونم

سلام یاسی جان
اره زود نی نی گیرم اومد...من رمزتو ندارم پستاتو بخونم چند بارم اومدم ببینم هستی یا نه ولی خب بدون رمز نتونستم برات پیام بذارم...

صدف یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 23:04

بلورین بعد از این یه پست دیگه نذاشته بودی عایا ؟؟
من فک کنم یه پست اینجا دیده بودم

نه راستش
اشتباه دیدی خواهر

یِ خانومِ شاد! سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:02

آخی الهی
روزش مبارکا باشه
خدا گل دخترت حفظ کنه
راستی بهم رمز بده عکسشم ببینم من
خیلی مشتاقم ببینمش

ممنون
باشه چشم

مگهان سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 22:44 http://Meghan.blogsky.com

خونواده ی منم به مراسم ها مذهبی و سنتی ایرانی بسیار پایبندن ...
خصوصا مراسم های شادی ؛) و تقریبا تو اکثر اعیاد مذهبی عیدی می گیریم ما:دی

خیلی عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد