*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

اسفند ماه

سلام به دوستای گلم. این مدت واقعا وقت نداشتم بیام و اینجا رو به روز کنم. هر فرصتی که به دست می آوردم و خانوم گل خواب بود من سریع می رفتم سراغ یادگیری بافتنی با دومیل و قلاب. البته اینم بگم هنوز چیزی نبافتم به جز دو تا دونه پاپوش که اونم فقط یه لنگه رو بافتم.بقیه چیزایی که بافتم سریع شکافتم و فقط در حد یادگیری بوده. ان شاءالله وقتی خیلی چیزا رو  یاد گرفتم حتما شروع میکنم به بافت. الان فقط وقتم رو صرف یادگیری میکنم تا از کلاس عقب نمونم. وقتی چیزی بافتم حتما عکساش و براتون میذارم که البته فعلا بازم نمیشه و می افته برای سال بعد.

از خانم گل بگم که کم کم یک سال و دوماهش تمومه. غذا شدیدا کم میخوره و همه مونو نگران کرده. هرکی اونو میبینه میگه چه قدر ضعیفه. و من موندم چکار کنم با این کم غذاییش. بعضی وقتا هم اصلا لب به غذا نمیزنه حتی ببینه طعمش چه جوره. خلاصه که کار من فقط غصه خودنه. هنوز راه نیافتاده و همچنان چهار دست و پا طی طریق میکنه و از راه رفتن ترس داره و همین ترسش نذاشته راه بیافته. دندونم هنوز نداره البته روی لثه هاش سفیدی دندوناش نمایانه اما هنوز سرنزده.بعضی از کلمات و خوب میتونه بگه اما بعضی ها رو فقط آهنگ کلمه رو ادا میکنه. خب اینم از خانم گل.

و اما از حال و هوای خوب اسفند بگم که من عاشقشم. یه ماه دوست داشتنی و پر از تکاپو. پر از خرید های خوب و پر از تازگی. من الان مشغول خونه تکونی هستم. خونه تمیز و مرتب حس آرامش میده و من تند و تند کار میکنم تا زودتر همه چیز برق بزنه از تمیزی. امسال اگر خدا بخواد میخوام هفته آخر سال رو اختصاص بدم به شیرینی پزی و اینم لذت بخشه برام. اولین باره که میخوام برای عید شیرینی بپزم. پارسال هم خواستم درست کنم اما خونه تکونی رو گذاشتم برای چند روز آخر و نرسیدم. اما امسال کار خونه تکونی رو زودتر شروع کردم تا به شیرینی هام برسم. خریدهای عیدمم تقریبا به پایان رسیده و من با خیال تقریبا راحت به کارام میرسم.

خب فکر نکنم بتونم دیگه تا آخر سال پستی بذارم. من همینجا و دو هفته جلوتر سال جدید رو تبریک میگم. امیدوارم سال خوبی داشته باشید و به قول یکی از پیام هایی که تو دنیا مجازی پخش شده سال خوبی رو برای خودتون بسازید. خداوند به همه بیماران سلامتی عطا کنه و گره از مشکلات همه باز بشه و در نهایت سالی پر از خیر و برکت برای همه آرزومندم. به همه آرزوهای قشنگتون هم برسید ان شاءالله...

نظرات 4 + ارسال نظر
صدف یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 22:30

سلام رفیق قدیمی
خوبی؟؟؟
باریکلا به همتت . اایشالا که در بافتنی بسیار بسیار موفق میشی و به زودی شاهد بافتهای زیبات باشیم.
لپ خانم گل رو از طرف من یه ماچ حسابی بکن. ایشالا مشکل کم خوراک بودنش سریعتر حل میشه .
و اما خووووش بحالت که خریدات رو انجام دادی . من هنوز فرصت نکردم برم خرید . انقد خیابونا شلوغه که اصلا رغبت نمیکنم روز تعطیل هم برم از خونه بیرون .
منتظرت هستیم .
زوووووود برگرد اینطرفا

اره صدف اومدم که زود برگردم

رزماری دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:31 http://mano-hamsaram.blogsky.com

بلورین خوبم سلام .
هزار ماشاآلله به این دخمل گل که 14 ماهش شد .خدابرات نگهش داره .
عزیزم این کم غذاییش یع علتش می تونه شیر خوردنش باشه .بعضی بچه ها تا وقتی شیر میخورن کم غذا هستن .دندونش هم که به خاله رزماری اش رفته .منم بعد یک سال دندون درآوردم .
اما یه نصیحت دوستانه ،‌ به حرف دیگران که میگن ضعیفه و ازین حرفها توجه نکن .دختر باید قلمی باشه دیگه .خوش اندام باشه .
ولی آفرین بر اراده قوی ات خواهر جان که با وجود یه نی نی فسقلی میخوای شیرینی های عیدت رو خودت بپزی .وای که چقدر این اسفند عشقه .حال و هواش حرف نداره .مگه نداره مامان زرنگ؟

ممنون ازت رزی جان
واقعا لذت داره شیرینی پختن به سختیش می ارزه تو هم امتحان کن.

صبا پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 16:54

سلااااااااااااااام چقدر دلم برا همه تنگ شده.فسقل خان منم هنوز راه نمیره.اما 8 تا دندون داره تا الان.ایشاله تنشون سالم باشه و در پناه خدای مهربون باشن

منم همینئور صبا جان. دیگه رفت و آمدها خیلی کم شده
ان شاءالله

گلابتون بانو جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 13:30 http://golabatoonbanoo.blogsky.com

آفرین به این دوست فعال و پرانرژی!
در مورد دخترک هم این قدر غصه نخور. درست میشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد