*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

تغییرات

این روزا تصمیم دارم کارایی رو انجام بدم که صحیحه و البته من به دلیل تنبلی از انجامشون صرف نظر کردم. مثل اینکه دستکش ظرف شویی رو موقع ظرف شستن حتما بپوشم و اینکه نخ دندون و به صورت مرتب هر شب استفاده کنم رژیممممممممم غذایی شامل نخوردن شکلات و شیرینی و کمتر خوردن غذاهای پر کالری و خوردن بیشتر میوه و سبزیجات و ورزش کردن و کتاب خوندن و خلاصه هر کار خوب دیگه ای که برای سلامت روح و جسم لازمه .انگار آدم که از سی سالگی عبور می کنه می فهمه دنیا چه خبره و قراره از این به بعد چه چیزای بدی اتفاق بیافته که باید از همین حالا جلوشو بگیره. خلاصه که اصلی ترین و سخت ترینشون الان همون رژیم و آب کردن شکم و پهلوهاست. وقتی می بینم قبلا به قول امروزی ها چه قدر باربی بودم و لباسا تو تنم اندازه بود حرصم می گیره. گرچه الان هم زیاد چاق نشدم و فقط پرتر شدم اما بازم من اون منه قبلی رو بیشتر دوست دارم چون سبکتر و راحتتر بودم.

خدا خودت کمکم کن

نظرات 4 + ارسال نظر
نسیم سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 14:25 http://www.kharnebesht.blogsky.com

دستکش نمی زنییییی؟بزن دختر دستات می پوکه من هرگز بی دستکش ظرف نمی شورم

قبلا میپوشیدم ولی یه مدت به خاطری که زود ظرفارو بشورم و برسم به خانم گل و کارای خونه نمی پوشیدم

نسیم چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 19:13 http://www.kharnebesht.blogsky.com

جان جان دلم نی نی خواست

آره شیرینه عین عسل.
حالا چرا یه هو نی نی؟ نکنه باز خواب دیدی؟

نسیم سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 13:02 http://www.kharnebesht.blogsky.com

سلام
نه خواب ندیدم ولی خو می خوام دیگه.... بابا نداره ولییییی
بابا فامیلای ما تحفه ان فقط وقت نیاز گذرشون میفته

آره بچه خیلی خوبه
عجب پس از اون لحاظ!

فریناز جمعه 3 دی‌ماه سال 1395 ساعت 17:08 http://arameshepenhan.blogsky.com

چقدر جالب
شمام از سی سالگی صحبت کردین
30 سالگی همیشه برای من یه سال عجیب بوده
شاید برای خیلی ها 40 سالگیه ااما اولین باره یه جا از زبون یک نفر می خونم که 30 سالگی رو ملاک قرار داده

چه قالب قشنگی
سلام:)

سلام. قالب قابل شمارو نداره
چون از دهه بیست در اومدم و دیگه نمیشه گفت بیست و چند سال. دهه بیست اوج جوونیه و دهه سی نزدیک تر به چهل هست واسه همین کمی باید مراقب باشیم تا چهل بدی رو پشت سر نذاریم و در عین حال پنجاه و شصت و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد