*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

این روزهای پر در و گوهر من! خخخخخخ

تولد خانم گل و هم پنج شنبه سی دی ماه همراه دختر عموی یه ساله ش برگزار شد و خیلی خوش گذشت. اما چشماتون روز بد نبینه. فاطمه از شنبه مریض شد طفلی. اول تب گرفت و بعد هم علائم سرماخوردگی کم  کم بروز کرد. منم دو سه روز بعدش مریضی و از فاطمه گلی گرفتم و دو تامونو حسابی  تو رختخواب خوابوند. خلاصه که نتیجه ش شد دکتر رفتن و دارو سوپ و  آش  لیموشیرین و پرتقال  و داروهای گیاهی و چه و چه. منم که یکی دو روزیه خوب شدم. خلاصه این دو هفته خیلی سخت و بد گذشت.

ورزش زومبا رو هم تو این یه ماه رفتم و گرچه ورزشی شاد و روحیه عوض کن هست اما اصلا با روحیات من سازگار نیست به خاطر اون مسئله حرکات موزونش و البته آهنگهای تند و اعصاب خوردکنش. خلاصه که ترتیبی دادم تو خونه نرمش و یه سری حرکات  تند و انجام بدم تا از قافله باربی ها عقب نمونم!

از امروز شروع کردم کارای خونه تکونی رو انجام دادن. کمدهای خودم و مرتب کردم و هر روز سعی می کنم کم کم یه کاری انجام بدم تا فشار بهم نیاد تو اسفند. از شما چه پنهون که از ذوق شیرینی پزون عیدم هست که میخوام زود کارارو انجام بدم تا برسم به شیرینی های خوشکلم که کلی براشون برنامه دارم امسال. پارسال دو سه نمونه بیشتر نتونستم درست کنم. ولی امسال حتما باید برسم!

نظرات 3 + ارسال نظر
گلابتون بانو سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 01:07 http://golabatoonbanoo.blogsky.com

سلام
بلا دور باشه ان شاالله
چه خوب. منم همیشه خونه تکونی رو زود انجام میدم. یعنی می شه منم شیرینی بپزم واسه عید؟!

سلام ممنونم.
اره چرا نشه. خیلی شیرینه

دختری بنام اُمید! سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 17:12

خداروشکر که حالتون خوبه
سهم ما از شیرینی های عید شما چقدر است؟ آیا ما دوست شما نیستیم؟

ممنون
بله بله حتما دوستیم. سهم شما محفوظه تشریف بیارید میل کنید. البته هنوز درست نکردم هفته آخر سال ان شاالله

صدف دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 23:20

سلام عزیزرزززم خوبی بلورین جونم ؟؟؟
دخمل گلت چطوره؟؟
بابا انقد سراغی از ما کسی نگرفت دیگه حس وبلاگ نویسیم رفت.
یکمم اینروزا زیادی سرگرم سرکار و خطاطی و کلاس زبان و خرید عید هستم وقت نت گردی ندارم دیگه
تو چیکارا میکنی ؟؟ خیلی خوبه باز اومدی اینجا.
کامنتتو خوندم کلییییی ذوق کردم . ایشالا منم به زودی یه پست میذارم.

سلام صدفی جونم.
واقعا راست می گی بس که وبلاگ نویسی بی رونق شده و دیگه مثل قدیم رفت و امد نیست.
خیلی خوبه ان شاالله همیشه مشغولیت های ذهنیمون همینا باشن.
منتظر پستات هستم
بوس بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد