*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

این مدت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

بالاخره!

سلام به دوستای خوبم...

من بالاخره بعد از یه غیبت چندین هزار ساله رویت شدم

استغفرالله فکر کنم امام زمان هم اینجوری ادعای غیبت نداشته باشه

بگذریم از این همه طولانی شدن نبودنم...ایشالا تو پست بعدی براتون از همه چیز این مدت می نویسم...

رمزم و تغییر دادم...برای تک تکتون می فرستم...فقط زمان می خوام...چون واقعا وقت نمی کنم مثل سابق اینجا باشم...شاید حداکثر روزی نیم ساعت تا یک ساعت...نهایتا بتونم به 5 تا وبلاگ سر بزنم...

خلاصه که اومدم خبر بدم من الان روشنم!!!

الان داره بارون میاد...اینقدر خوشحالم که نگو

راستی اگر می شه و هر کی می دونه سایت های خوشمزه خوراکی رو بهم معرفی کنید تا منم بتونم حسابی کدبانو بشم...امروز خواستم مثلا کیک درست کنم اما همزنم و نتونستم راه اندازی کنم...باید حامی بیاد کمکم کنه...راستش کاسه هم زن و نتونستم از تو پایه ش در بیارم واسه شستن...برای همین همه رو روی اُپن ریختم تا وقتی میاد بدم بهش درستش کنه...البته پودر کیک آماده خریدم تا برای بار اول دردسر کمتری داشته باشم و اینکه قلق فِرَم هم دستم بیاد...

خب تا پست بعدی بای تا های

دوستان و تلفن

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.