*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

تولدانه از برای دختر گلی

تولد دخترگلی نزدیکه و من دارم یواش یواش تدارک یه جشن کوچولو رو می بینم. پارچه لباسیشو که خریدم دادم مامانم براش یه لباس بدوزه. کیکش و هم قراره به یه خانم که کارای تو پیجش و دیدم و پسند دارم سفارش بدم و خرید تزئینات جشن که البته از جشن تولد پارسالش برام مقداریش مونده و امسال در حد همون بادبادک و یه ریسه ال ای دی هفت رنگ خرید کردیم. واسه کادوش هم از قبل قرار بود یه دوچرخه براش بگیریم که ما مجبور شدیم براش دو ماهی زودتر از موعد بخریم. چون دخترگلی تو حیاط مجتمع مسکونیمون دوچرخه بچه ها رو می دید و طبعا ایراد می گرفت و البته بچه ها هم گاهی دستش می دادن  بازی کنه اما من ترجیح می دادم سوار دوچرخه خودش بشه تا هر ساعت ایراد بگیره و به همین دلیل براش زودتر گرفتیم که همونو با بادبادک تزئین می کنیم و بهش میدیم و احتمالا یه مدال طلای بچه گونه هم قراره براش بگیرم که می خوام با سه چهار تا پلاک طلای نوزادی که موقع تولد گیرش اومد عوض کنم. امسال هم مثل پارسال ترجیح دادیم یه جشن خودمونی با اعضای درجه یک خانواده برگزار بشه  تا وقتی که دخترگلی عاقلتر شد و اونوقت بتونه با دوستان و اقوام همسن خودش بیشتر بهش خوش بگذره و خاطره انگیزتر باشه براش.اما برای شام هم هنوز تصمیم دقیق نگرفتیم که تو خونه درست کنم یا از بیرون تهیه کنیم. اما من نظرم اینه که تو خونه خودم درست کنم جدای بحث مالیش که بیشتر از خونه هزینه می شه و درست کردن غذای خونگی برای مهمونی سختتره اما به نظرم لذتبخش تره.

خب اینم از تصمیمات و کارایی که انجام شده. امیدوارم جشن خوبی بشه.

نظرات 4 + ارسال نظر
نسیم جمعه 10 دی‌ماه سال 1395 ساعت 02:20 http://www.kharnebesht.blogsky.com

سلام
به به تولد دخملت مبارک
چی بگم خواهر
احساس می کنم مذهبیا خیلیاشون هی تظاهر می کنن به چیزی که نیستن... چه می دونم!
اره منم کار خونه می کنم ناخن جلو دست و پامو می گیره الان از فکر ناخنم مو به تنم سیخ شد خخخخخ حوصله آرایش و رنگ روغنم ندارم.از معیارای مسلمونی فقط نماز و روزشو ندارم خخخخ

سلام
ممنونم
اره واقعا همینطوره. بعضی ها فقط تظاهر می کنن.
اسلام دین دوست داشتن و انسانیته.نماز و روزه هم به آدم یه جور معنویت و سبکی می ده امتحانش کن. ضرر نمی بینی.

نسیم جمعه 10 دی‌ماه سال 1395 ساعت 02:21 http://www.kharnebesht.blogsky.com

دوستم تولد خودمونی گرفت عکس که گرفت گذاشت اینستا
بهش گفته بودم نذار.برداشت باهاشم قهر کردم.

وا قعا چرا بعضی ها به حریم آدم احترام نمی ذارن؟

شکیبا جمعه 10 دی‌ماه سال 1395 ساعت 09:55 http://sh44.blogsky.com

سلام
به به تولد دختر نازت مبارک انشاالله شب خاطره انگیزی میشه و حسابی بهتون خوش میگذره

سلام ممنون ازت
ان شاالله

بهامین دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1395 ساعت 02:09 http://notbookman.blogsky.com

پیشاپیش تولدش مبارک

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد