*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

فروردین 93

میبینید منو تو رو خدا...با وجودی که هنوز بی حوصله م بازم گفتم بیام اینجا یه سر و گوشی آب بدم و برم...یه هو نگاه کردم دیدم دارم واسه همه دوستان پیام می ذارم...دلم واسه اینجا و شماها یه ریزه شده بود...
این یه ماه اتفاقات خیلی خاصی نیافتاد فقط اینکه من واسه عید از حامی یه گوشی هدیه گرفتم...گوشیم لمسی نبود یه گوشی نوکیای ساده دستم بود...خلاصه کلی از داشتن گوشی لمسی مشعوف شدیم و رفت...این مدت هم سرم با واتس آپ گرم بود و خلاصه همین واتس آپ من و تنبل کرده بود!!!
پاییز سال قبل بود که ما یه چند تا گلدون و گل آپارتمانی خریدیم بلکه این آپارتمان نشینی ما رو افسرده نکنه...یه حسن یوسف بود و یه گل سنگ و یه گلدون بزرگ که برگای قلبی شکل داره به اندازه کف دست نمی دونم اسمش چیه...حسن یوسف و گل سنگ که دار فانی رو خیلی زود وداع گفتن به خاطر نبود آفتاب تو خونمون...اون یکی گلدون بزرگه هم همینجوری فعلا نفس می کشید و رشد خاصی نداشت..تا اینکه بهار شد و زاویه آفتاب تغییر کرد و یه خورده آفتاب تابید به خونمون...حالا خدا کنه این گلدون بزرگه رشد کنه...دو هفته پیش یه حسن یوسف دیگه خریدیم با یه گل دیگه که برگای ریز و روشن و گلای ریز صورتی داره و اگر خدا بخواد بزرگ بشه حالت آویز می گیره اینم اسمش و نپرسیدم. اینا رو گذاشتیم تو بالکن خدا کنه نمیرن...راستی یه بامبو هم خریدیم که دوستش دارم حسابی...خدا کنه گلا همه شون پا بگیرن...دلم می گیره اگر آسیب ببینن...
هفته پیش هم یه چیز کیک برای بار اول درست کردم که واقعا خوشمزه بود...حامی خیلی خوشش اومد...احتمالا بازم درست کنم...
اردیبهشت برای من سالگرد اتفاقای خوبیه...اگر وقت شد میام براتون می گم...فعلا تا بعد
نظرات 4 + ارسال نظر
asal دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 19:45 http://berangeto.com

سلام عزیزم ، منتظرم بشنوم چی شده تو اردیبهشت ماه
راستی اگر به سایت ما هم بیایی خوشحال میشیم خیلی خودمونیو خلوته
www.berangeto.com

بله حتما...
چشم میام

رزماری سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:37

به به ازین طرفا خانم خانما .
عروس خانم ایشالا امسال دیگه گلهایی که گرفتی همگی سرحال و سرزنده بمونن و طراوت به خونتون بدن

بله دیگه گفتم نبلی رو بذارم کنار که برام نون و آب نمی شه
امیدوارم

مراری چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 15:25 http://mi-myhusband.blogfa.com

حرف از چیز کیک میزنی نمیگی ما حوس میکنیم؟
عکسشو نمیذاری نمیدونی ما دلمون میخواد عکس بذاری!
با تاخیر روزت مبارک خانوم خونه!
انشالله مادر شدنت

وایی مراری جان پست قبلیم و خوندی که اندر احوالات تنبلی سخنرانی ها کردم این عکس نذاشتنه دلیلش همون تنبلیه

گلی چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 19:14

انشالله که گلهات به خوبی رشد کنن منم گل خیلی دوست دارم گذاشتم پسرک یه کم بزرگتر بشه تا خرابشون نکنه بعد بخرم

آره حتما بخر خیلی حس خوبیه داشتنش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد