*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

تجربه ها خوب

من مدتیه عاشق شیرینی درست کردن شدم! تجربه جالبیه برام...هر دستوری که به نظرم جالب و خوشمزه و صد البته راحت و قابل درست کردن باشه و ببینم فوری درستشون میکنم...خلاصه این روزا تو فکر شیرینی های خوشمزه هستم...البته مدتیه غذا هم اضافه شده...دلم از غذاهای تکراری زده شده...منم دست به کار شدم و سرچ کردم و دستور کوفته تبریزی رو آوردم و دست به کار شدم...یه دفعه قبلا درستش کرده بودم اما کوفته م وا رفت ولی این دفعه نکات و انداره های مواد اولیه رو رعایت کردم و کوفته های خوشکلم گرد و قلمبه باقی موند...البته اشکالاتی هم داشت که انشاءالله واسه دفعه بعدی حتما رفعشون میکنم...

و اما از فاطمه کوچولوم بگم که واقعا کوچولو و ریزه میزه مونده...چون شیر درست و حسابی نمیخوره و من و ناراحت میکنه...خلاصه اینقدر با ادا و اصول باید بهش شیر بدم که هم خودم هم بقیه رو خسته و ناراحت کرده...آخه چهارماهگی هم که بهداشت بردمش وزنش رو نمودار بود و ویژه به حساب اومد و قرار شد دو هفته بعدش ببرمش البته خدارو شکر وزن گرفته بود تا حدی و از حالت ویژه در اومده بود اما بازم نه اونجور که باید وزن بگیره...بیست و یکم هم پنجش تموم میشه و وارد ماه ششم میشه...خدا کنه وقتی غذای کمکی رو شروع میکنم بد قلقی نکنه...

ماه رمضان هم نزدیکه و بازم من امسال نمیتونم روزه بگیرم...پارسال اوایل بارداریم بود تو ماه رمضان واسه همین به خاطر حال ناخوشی که داشتم اصلا خاطره خوشایندی نبود برام از اذیت شدن از بوی غذا گرفته تا بی حالی و خواب آلودگی و فشار پایین که باعث شده بود ماه رمضان خوبی نداشته باشم...امسال ان شاءالله لااقل بتونم اعمالش و خوب انجام بدم در کنار خوراکی های خوشمزه ی افطار...به به...امیدوارم ماه رمضانتون تو این گرمای شدید به خوبی و با حال خوش قبولی عباداتتون بگذره...برای ما هم دعا کنید