*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

هنوز باورم نمیشه...

بعضی اتفاقات و حس های تکرار نشدنی تو زندگی اونقدر هیجان انگیزن که با هیچ چیزی نمی تونی عوضشون کنی...

یکی از اون اتفاقات و حسا حس مادر شدنه...

...

وقتی از پشت تلفن جواب مثبت برگه آزمایشم و شنیدم نزدیک بود از خوشحالی سکته کنم...هفته پیش بود...

...

از همون روز دعا کردم...دعا کردم و دعا کردم برای کسانی که هنوز این حس و تجربه نکردن...خدا انشاءالله روزیشون کنه...

نظرات 17 + ارسال نظر
محبوبه پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:04

سلام عزیزم یعنی تو هم داری مادر میشی؟ وای چقدر از دوستای وبلاگی من این حس رو تجربه کردند. تبریک میگم عزیزم. ایشالا صحیح و سالم به دنیاش بیاری و فرزند صالحی واست باشه.

بله...انشاء الله روزی خودت بشه...ممنونم ازت

صدف پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:11

واااااااااااااااای خدای من بلورین بخدا موهای تنم سیخ شد وقتی این پستت رو خوندم عزیزم.....

واقعا خوشحالمممممممممممممم مبارک باشه
ایشالا یه بچه سالم و صالح خدا بهتون بده ....
بلورین واقعا خوشحال شدم ... ما همین دل پاکت برای منم خیلی دعا کن

ممنونم ازت صدفی...
اینا نشونه محبتته و من ازت خیلی متشکرم...
دعا می کنم برای همه برای تو هم مخصوص

topoli پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:54

عزیزم !
وقتی به من گفتی منم تا چند ثانیه باورم نمیشد !!!!
ایشالا مبارکت باد !!!!
ایشالا سالم و صالح باشه
وای بلورین جون خیلی برات خوشحالم !

ممنونم ازت تپلی جونم....
تو لطف داری...ایشالا روزی خودت

گلابتون بانو پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 23:58 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

وای عزیزم! خیلی مبارکه.
واقعا حس قشنگیه. انشاالله نی نی سالم و بی دردسر به دنیا بیاد و زندگیتون رو قشنگ تر کنه!
و انشاالله این حس رو همه کسانی که منتظرن تجربه کنن.

چه جالب که منم پارسال تو همچین روزی با دیدن دو تا خط پررنگ بی بی چک فهمیدم خانوم کوچولو رو باردارم!

ممنونم...
انشاءالله
من که خیلی برای همه اونا دعا می کنم...انشاءالله
دقیقا منم با بی بی چک فهمیدم فرداش رفتم ازمایش که جواب مثبت بود...

لیلا جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:26 http://chatrerangi.blogsky.com/

وای عزیزم!خیلی خوشحالم.یعنی داری مامان میشی?به سلامتی گلم.انشالا قدمش خیر باشه عزیزم.خیللللللی خوشحالم!

ممنونم لیلا جان...ایشالا روزی خودت بشه هر چه زودتر...

عسل جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:05 http://withgod.persianblog.ir/

وااااااااااااااااای
بلوریییییییییییییییین
مامان خانومییییییی
تبریک میگم عزیزممممم
خیلی ذوق زده شدم من
ازین به بعد احوالات یک مادر باردار را میخوانیم :)
9 ماه بعد هم بلورین انقدر سرش شلوغ میشه دیر به دیر , ولی احوالات یک مادر را میخوانیم :)

ممنونم عسل عزیزم...
آره از این به بعد احوالات من و می خونی با حالی نزار...همه ش سرگیجه دارم عسل...نه سعی می کنم زود به زود بیام...

مراری جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:19

عزیییییییییییزم مبارک باشه انشالله سالم و سلامت باشین
خیلی خوشحال شدم عزیزم

ممنونم ازت مراری جان

بازیگوش جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:45 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

عی جااااااااااااااااااااااانم
سلام عزیز دلممم اومدم بگم سلام عروس خانوم دیده دیگه باید بگم مامان خاااااااانوم
مبارکههههههههه و قدمش خیرررر عزیزم

سلام بازیگوشی جونم...
ممنونم ایشالا روزی خودت

زیر این آسمون آبی (فاطیما) جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:34

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عزیزم
مبارکه
خیلی حس شیرینیه
من که با دیدن جواب آزمایشم گریم گرفته بود!

ممنونم ازت فاطیما جان
خیلی زیاد...
آره منم گریه کردم وقتی جواب و شنیدم

شادی جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:13 http://shadi2022.persianblog.ir/

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای .

دسسسسسسسسسسسسسسسسسست و جییبییییییغو و هوووووووووووووووووووووورا

مبااااااااااااااااارکه

ممنونم شادی جان

رزماری شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:30 http://mano-hamsaram.blogsky.com

تبریک
تبریک
تبریک .
هزار بار تبریک و مبارک باد و خیلی خیلی خوشحالم برات .انشاء الله که همه چیز خوب پیش بری و بارداری راحتی داشته باشی .
خدا هم یه نی نی سالم و صالح بهت هدیه بده عزیز دلم

مرسی رزماری عزیز...
انشاءالله
امیدوارم هر چه زودتر روزی خودت باشه

منا شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:27 http://sahmemaan.blogfa.com

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییی بلورین جونم واااااااااااااااییییی باورم نمیشهههههههه اصلاااااااااا
عزیز دلمممممممممممممم ینی الان یه نی نی گولو تو شکمته؟؟
ایشالا سفر مشهدتون با نی نیه دیگه پسسسس
خدا رو شکر عزیزم
خیلی مواظب خودت باش :) :) :)

آره
ممنونم ازت منای عزیزم

عسل یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:50 http://withgod.persianblog.ir/

ای وااااای
بیشتر ب خودت برس عزیزدلم
:*****

سعی خودمو دارم میکنم

دریا دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:14 http://azjensebaranam.blogsky.com

سلام عزیزم تبررررریکاااااات. امیدوارم که همیشه شاد و سلامتو خوش خبر باشید خانمی.میبوسمت.

سلام ممنونم از محبتت عزیزم
ایشالا یه روز به زودی نوبت شما

گلی شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:37

وایییییییی خانمی بعد کلی وقت بهت سر زدم از دیدم این خبر کلی ذوق کردم به سلامتی مبارکتون باشه خیلی مراقب خودتو نی نی باش انشالله فرزندی نیک سالم و صالح بیاری

ممنونم ازت...انشاالله...

خانوم سین و آقای میم دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 13:34 http://seenmeem.blogfa.com/

سلاااااام بلورین بانو جونم واااااااااااااااای تبریک میگم عزیزم مامان شدی؟
آخی خوشبحالت منم آرزومه یه روزی مامان بشم
ایشالا بسلامتی
مواظب خودت باش

سلام خانوم سین جون...ممنونم ایشالا روزی خودت باشه دوستم

لی لا دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:59

سلاملیکم.
خیلی مبارک باشه...ما هم که کلللللللا بی خبرالدوله دیلمی...

بسلامتی ایشالا

سلام...ممنونم ازت...تو که کلا کم پیدا شدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد