*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ
*بلورین بانو*

*بلورین بانو*

اینجا منم و یه دنیای خیلی بزرگ

خونه تکونی

این روزا یه جورایی درگیر خونه تکونی شب عید هستم!! البته نه به معنای واقعی کلمه...خورد خورد دارم یه چیزایی رو مرتب می کنم تا برسه به اون خونه تکونی اصلی...همیشه از این موقع از سال خوشم می اومده...گاهی شده که ناراحتی هایی هم داشتیم که خیلی سخت بوده برامون اما با این وجودحس و حال این موقع از سال همیشه برام ویژه بوده و پر بودم از انرژی...وقتی خونه بابام اینا بودم بیشتر کارای خونه تکونی رو دوش من بود البته من که تو طول سال دست به سیاه و سفید نمی زدم واسه شب عید خونه رو می کردم عین دسته گل...چون ذوق داشت برام...الان هم دوست دارم با ذوق و شوق فراوون خونه خودمو واسه عید آماده کنم...دلم می خواد همه با دل خوش برن استقبال عید چون واقعا حس خوبی داره...از شادی دیگران آدم شاد می شه...من که خودم اینجوری هستم...با دیدن احساس رضایت خاطری که تو چهره دیگرانه حس خوبی بهم دست می ده امیدوارم تو این آخر سالی که خودمون و برای ورود به سال جدید آماده می کنیم تو وبلاگ هر کدومتون که میام سرشار از انرژی و شادی بشم...دلم می خواد دل همتون شاد باشه...

این احتمالا آخرین پست امسال منه...دلم می خواد همینجا براتون آرزوی خوشی و خوشبختی کنم و از خدا بخوام خودش همتونو به بزرگترین خواسته دلتون برسونه به خیر و خوشی...انشاءالله...

دعا واسه من یادتون نره ها...باشه؟

...

پ.ن: کامنتا رو خورد خورد جواب می دم و البته همونجور خورد خورد هم میام می خونمتون...

نظرات 14 + ارسال نظر
صبا چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 19:17

ایشاله که سال خوبی داشته باشی بلورین جون.پر از شادی و آرامش.من رو هم قابل دونستی دعا کن

ممنونم دوستم...همچنین برای شما...چشم حتما

محبوبه چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 20:18

خسته نباشی عزیزم
ایشالا سال خوبی داشته باشی و ممنون بابت دعات ایشالا تو هم شاد باشی و تن سالم و درکنار همسرت روزهای عالی

ممنونم دوستم
ایشالا برای شما هم همینجور باشه...

منا چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 21:08 http://sahmemaan.blogfa.com

عزیزمممم اولین خونه تکونیتهههه :)
من تازه همین دیروز متوجه شدم که باید وسایلای خونه رو که چیدم هفت سینم بپینم !!!!هی وای من :دیییییی
ایشالا که همه دلشون خوش باشه واقعا منم همینطورم وقتی غم کسی رو میبینم حتی اگه خودمم مشکلی نداشته باشم دیگه شادیم از بین میره . . .

آره دیگه
خوبه که...زندگیتون با سال جدید و هفت سینای خوشکلی که خودت چیدی شروع می شه
ایشالا

گلی پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 00:00

خوش به حالت من که اصلا حوصله ی خونه تکونی رو ندارم نمی دونم به خاطر سرما خوردگیه خودمو و پسرک هست یا چیز دیگه

آره حتما همونه...بهتر که بشی خود به خود به فکر تمیز کاری هم می افتی...

زیر این آسمون آبی (فاطیما) پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:34 http://zireasemoon.blogsky.com/

منم خونه تکونی رو دوست دارم ولی بیشتر دوست دارم بقیه کار کنن من ببینمشون
سال جدیدت هم پیشاپیش مبارک عزیزم
امیدوارم سالی سرشار از شادی و آرامش در انتظارت باشه

آفرین تو خوب کاری می کنی
ممنونم
ایشالا

رزماری پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:49

ای بابا خونه تازه عروس دیگه خونه تکونی نمی خواد که !
خلاصه میخوای ثابت کنی عروس خوبی هستی و تر و تمیزی و به فکر خونه زندگی هستی دیگه .آره ؟
بسلامتی ایشالا .ایشالا همیشه شادی باشه و خوشی .
برای همه مردم ما

آره خیلی نیاز به تمیز کاری نداره اما همین که اسم بهار میاد ناخودآگاه آدم دلش می خواد همه جای خونه رو یه دستمال بکشه هر چند که خیلی نیاز هم نداشته باشه...
بله دیگه
ایشالا

صدف پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:38

سال نو پیشاپیش مباررررک خانمی

ممنونم عزیزم

دختری بنام اُمید! شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:26

سلام عزیزم خوبی؟
خدا قوت عزیزم:-*
منم بهترین ها رو برات آرزو میکنم، ان شالله سال خوبی پیش رو داشته باشی

سلام بانو جون
مرسی
همچنین برای شما

شاذه شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 23:14 http://moon30.blogsky.com

اولین خونه تکونیت مبارک! انشاءالله به شادی

ممنونم

عسل سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 18:46 http://www.beat.persianblog.ir

سلااااام بلورین عزیزم...راستش خیییلی اومدم وبلاگت اما هربار پستها رمزی بود ...با عرض خجالت من بازم رمزتو فراموش کردم:(

باشه برات رمز رو می فرستم

عاشقانه های خانوم ـــــین و آقای میــم چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 18:03 http://seenmeem.blogfa.com/

سلام بلورین خانوم :)
خسته نباشی با خونه تکونی ها
منم عاشق حال و هوای این روزهای آخر سالم چون خودمم متولد همین روزهام و تا دو سه روز آینده ام قراره عروس بشم البته تازه اولشه تو مرحله ی خامسگاری

سلام عروس خانوم گل و گلاب...
ممنونم
به به مبارکت باشه...ایشالا به سلامتی...

عسل چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 21:34 http://withgod.persianblog.ir/

سلام بلورینم
شما هم مارو دعا کن :)
انشالا سال خوبی داشته باشی عزیییییییزم:********

سلام عزیزم...
چشم
ممنونم ازت

عسل پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 13:26 http://www.beat.persianblog.ir

مرسی از نظرت بلورین عزیز

خواهش می کنم عزیزم

خانوم ـــــین پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 15:54 http://seenmeem.blogfa.com/

دوست گلم خیلی خوشحالم از آشناییت
با اجازه لینکت کردم

منم همینطور عزیزم...
خواهش می کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد